630 visninger
|
Oprettet:
Lakering fluorescerende {{forumTopicSubject}}
Som overskriften.
Skal have lavet noget grafik på mine sorte kåber og vil helst have det lavet af en Pro istedet for en rattle can.
Men i Kbh, hvem kan, hvem kan billigt og nogen der kender nogen?
apr 2012
Følger: 24 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 48 Svar: 968
Ham her bor lidt udenfor KBH, jeg har talet med ham for et lille stykke tid siden, det er ham som skal airbrush min cykel her i vinter efter den har været hos autolackeringen.
Til signe skulle han ha vundet DM i airbrushing 3 sidste gange, ser ud at lave et kanon job. Skal ud og mødes med ham inden kort. Jeg fik nummer og navn fra autolackerings gutten jeg talte med, som er god ven med ham her.
Han hedder Peter, men hvad exact han kan lave må du lave en forspørgsel om Christian. Men her er hans hjemmeside http://www.capper.dk/ måske du kan bruge det til noget
jun 2010
Følger: 32 Følgere: 28 MC-er: 4 Emner: 17 Svar: 606
Kender godt til ham, men havde ikke lige tænkt på airbrush branchen som en mulighed. Jeg vil lige prøve at tage en snak med ham når det passer ind i skemaet Thanks!
apr 2012
Følger: 24 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 48 Svar: 968
Var/er jo ikke helt sikker på hvad "Lakering fluorescerende" er, så jeg tænkte godt så poster jeg ham til dig som valg Men godt du ved hvem han er
Og det var så lidt!
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 30 Svar: 209
jun 2010
Følger: 32 Følgere: 28 MC-er: 4 Emner: 17 Svar: 606
DUPO, det kan faktisk være du har en pointe.
Jeg skal ind oh hente noget maling om lidt, så tager lige en høj glans hvid med så. Skal male over sort, så det giver god mening... Thanks
Lakering fluorescerende