1.217 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Nogen der kender denne lader?? Telwin T-Charge 12 Nogen der kender denne lader?? Telwin T-Charge 12

Ville have mig en "vedligeholdelses" lader til let at kunne sætte på min MC vinteren over, for at batteriet holdes i live.

Min lokale "pusher" sagde at denne her var god... http://www.jackstools.co.nz/store/doc/TelwinBattChargersCatP.pdf

Er lidt i tvivl om den kan det jeg ønsker... kan se det er en pulslader.... men virker den ligesom de små berømte CTEK???

Der er også små kabler med som jeg permannnet har monteret på min MC batteri så jeg hurtigt kan skifte, så det er godt smiley

Men nogen der har denne lader??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogen der kender denne lader?? Telwin T-Charge 12
  • #1   19. jul 2012 Jeg er i tvivl mht. Telwin-laderen. Det ser ud som om, at den lader med 4 amp., hvilket er for meget for et mc-batteri. Jeg ville købe denne: http://www.batteribyen.dk/batteriopladere/bil-motorcykel-bad-lastbil/ctek-ladere/ctek-xs-0-8-lader-til-blybatterier-5327. Eller denne, hvis du også vil bruge den til bil-batteri: (link fjernet) Har selv den sidstnævnte og det virker til UG.

• #2   19. jul 2012 Vent til efteråret; Lidl og Aldi plejer at have nogle Ctek-lignende ladere til nærmest ingen penge...

• #3   19. jul 2012 Jeg har jo købt den...... smiley og der er jo 3 indstillinger MC-elbil-Bil... hvor MC indstillingen lader med 0,8 amp... så det er vel ok. Men jeg er bare lidt itvivl omkring den virker rigtigt.... der er kun 2 lamper på den. Orange=lader, grøn=fuld
    Har haft den på mit batteri i 2 dage... og lyser bare hele tiden orange=lader. Troede egentlig at den ville lyse grøn engang imellem og måske aflade lidt og så lade igen osv. Men er i tvvil??? ved egentlig ikke rigtigt hvad disse ladere gør?? altså pulsladerne?? kan godt være den virker som en CTEK.....:-(

• #4   19. jul 2012 Min Ctek skulle også stå i over 1 dag, før den viste fuld. Pulsladning betyder vel bare, at laderen konstant overvåger batteriet og lader kun hvis det er nødvendigt. Hvis den lader med 0,8 på mc er det fint.

• #5   19. jul 2012 Aldi og LIDL har til 120,- de virker lige så godt som den CTEK jeg har, der er bare 500 kr til forskel.

• #6   19. jul 2012 Ctek er sku iorden... men sku har du et et batteri ctek ikke kan få liv i så prøv med den billige fra harald nyborg, ved godt man ikke må sige det i 2012 men det virker altså nogle gange smiley

• #7   19. jul 2012 Jeg købte en ctek lader til min bil den har ødelagt 2 batterier (pænt dyrt) har kun hørt godt om ctek men min var noget lort..

• #8   19. jul 2012 Vi bruger oceaner af penge på udstyr.. Så hvorfor gå på kompromis med laderen, vi ved jo alle hvad et batteri koster.

En ctek koster i alm handel små 500,-

Men køber du den gennem en mekanikker du kender så er indkøbsprisen ca 230,- +moms.

Og køb rigeligt. Der skal også en på havetraktoren og ATVen og knægtens scooter. Og naboen vil også have en smiley

• #9   19. jul 2012 har ctec og bruger den til bil mc og scooter og den spiller max gav kun 399.- hos batteribyen for den så syntes ikke det var dyrt taget i betraktning at den bruges til alle mine kørertøjer
    mvh
    jan

• #10   19. jul 2012 Ser man bort fra farverne og logoet så virker min laders layout påfaldende ens med en af Cteks modeller - jeg har dem mistænkt for at være ens (bortset fra at der fås en masse smarte kabelsko mv til en Ctek... Men de klemmer der er med til min fungerer nu fint fint

Kommentér på:
Nogen der kender denne lader?? Telwin T-Charge 12

Annonce