{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.277 visninger | Oprettet:

Saddeltasker til Aprilia Falco... {{forumTopicSubject}}

Hej Alle!

Nu er det sådan, at jeg gerne vil kunne køre længere ture på min Falco, men hvilke tasker skal jeg anvende.
Jeg har selvfølgelig set de originale tasker, og de ser jo rigtig godt ud på cyklen. Mit indtryk er, at de osse er gode og anvendelige, men de er vist osse hammer dyre.

Er der evt. nogen som kan anbefale andre typer - gerne med toptaske og tanktaske. Jeg kunne osse godt være interresseret i noget brugt, bare det er pænt og velholdt.
Et brugt sæt i org. med det hele ville være super, men så skal man vist være mere end heldig....!!

Håber at få nogle gode input.

/Per

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Saddeltasker til Aprilia Falco...
  • #1   16. jun 2006 Hejsa...

Jeg kan anbefale Oxford tasker på det varmeste... jeg bruger dem selv (se sidste billede på min profil) og de kan fåes i alverdens farver, størrelser og både tanktasker og sidetasker.

Deres web: http://www.oxprod.com/

De er godt nok lidt dyre men med lifetime warranty er det vel okay at betale lidt ekstra?!

God fornøjelse.... Kim

• #2   16. jun 2006 Hej Per,

Listeprisen for et nyt sæt Apriliatasker i DK er omtrent 3000,- for begge sidetasker inklusiv monteringsbøjle.

Men frygt ej, jeg har set sættet på ebay.de for en pris under 1000 DKK. Her var der tillige tale om et nyt komplet sæt.

De originale tasker er af rigtig god kvalitet, og det ser da lidt super ud, at de matcher.

Mvh,

Allan

• #3   16. jun 2006 Tasker på en Falco er helligbrøde!

Søg find svar her: http://www.apriliaforum.com/forums/index.php

Her kan du få næsten alt at vide om din fine, italienske V-twin!

• #4   16. jun 2006 Hej Igen!

March> Jeg har været igennem dette rigtig gode forum, men syns ligsom jeg manglede lidt input fra nogle landsmænd. Men ellers tak for tippet. smiley

Allan> Min ven i nøden. Jeg ved de, jeg ved det - de org. er jo selvfølgelig det helt rigtige og sætte på - dog kunne jeg ikke finde dem på ebay. Er det osse med toptaske og tanktaske? Måske du kunne sende linket?!?

KimT> Osse tak til tippet fra dig. Jeg var inde og kigge på hjemmesiden, og fandt ud af, at der faktisk ligger en forhandler i nærheden hvor jeg bor. Disse tasker ser rigtig fine ud, og hvis jeg ikke får fat i de originale, vil det helt klart blive alternativet.

/Per

• #5   16. jun 2006 og som tanktaske kan jeg på det varmeste anbefale et bagster tankovertræk samt en tilhørende bagster taske

• #6   16. jun 2006 Er lige med på en lytter

• #7   16. jun 2006 Jeg kan også anefale Bagster tanktaske med tankovertræk. Har selv et sæt til min Mille og er super glad for det!!!!!!!!

• #8   16. jun 2006 Hej Per,

Nej, det er kun sættet med to sidetasker. Det er omkring 2 måneder siden jeg fandt dem på ebay. Det er ikke sikkert, at tilbuddet til stadighed er tilstede. Dog er de originale tasker inklusive bøjler, der skal sættes på kværnen, og som Marc skriver, er det rent æstetisk en helligbrøde. Jeg har dog selv valgt at køre med bøjlerne, da fordelene ved at have nogle gode sidetasker tildels opvejer at sidetasker på en Falco ikke er et pænt syn.

Mvh,

Allan

• Kikko
    Kikko Tilmeldt:
    jun 2006

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 13
    #9   16. jun 2006 Kan man køre langt på sådan en kværn ??? Er det ikke nok med en plastikpose på styret.... smiley

Kommentér på:
Saddeltasker til Aprilia Falco...

Annonce