{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor længe holder et batteri
  • #1   5. jul 2012 Hej Lotte.

Det har meget at sige om batteriet bliver brugt eller ej. Hvis motorcyklen står stille i længere tid vil batteriet aflade eller måske falde sammen. Hvis du vil sikre dig lang holdbarhed skal du sætte en pulslader på. Kan købes for 3-400,- kr. Ligeledes skal batteriet have en oplader på hele vinteren. Batteriet på min Guzzi har foreløbig holdt i 5 år. mvh Iwan

• #4   5. jul 2012 Mit er 5 år gammelt og jeg har aldrig haft en lader på det. Heller ikke om vinteren. Det har meget at sige om man har en masse extra udstyr koblet til som står og tager strømmen når cyklen ikke bliver brugt.

• #5   5. jul 2012 Hvis ensretteren er deffekt så holder det nogle få uger smiley

• #6   5. jul 2012 Takker for svar. Jeg har haft en optimate lader siddende på i snart 24 timer og den lader stadig med den mindste spænding. Så vidt jeg kan læse mig til skulle den begynde at lade med større spænding når batteriet var klar til det og det skulle max tage 48 timer medregnet test af batteriet. Så jeg må give det en dag mere og se hvad der sker. Det er 5 år gammelt, så det kunne godt ske at det skulle skiftes.

• #8   5. jul 2012 Sidst jeg skulle ud og køre kunne den ikke starte og måtte have starthjælp og den har nu stået stille i 2 måneder.

Kommentér på:
Hvor længe holder et batteri

Annonce