{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyrt eller ?
  • #1   4. jul 2012 Synes det er en flot maskine du har tilsalg.. Ærger mig over jeg ikke købt den i stedet for den jeg har nu. Da den er lidt for lille til mig.. Hvis jeg for solgt min , køber jeg med glæde din.

• #2   4. jul 2012 Eftersom den ikke er solgt endnu, hvad tror du så det klogeste svar er? smiley

• #3   4. jul 2012 Hvor mange steder har du sat den tilsalg ? Prisen er da fin sat, folk kan jo byde mindre hvis de mener den er for høj.

• #4   4. jul 2012 De ældre maskiner står sku ikke i så høj kurs fordi der er mange på market prøv evt at fjerne pris og skriv byd du kan jo altid takke nej hvis du syntes det er for lidt.
    held og lykke med salget

Jesper C vent et par år til du må køre stor mc også køb dig en 750 w de køre bare godt

• #5   4. jul 2012 det er købers marked , man kan ikke sælge noget til en ordentlig pris uden at få tilbudt alt muligt skrammel i bytte

glad for jeg ikke absolut skal af med min , er blevet tilbudt ikke mindre end 3 nysynede biler for den , de kan jo altid sælges videre ?? så gør det dog og vift med nogle kontanter under min næse ?

• #6   4. jul 2012 Hvis den slet ingen henvendelser har været, er prisen jo for høj.
    Jeg mener den skal 5K ned for at være interessant - men det er bare min mening.

Kommentér på:
Dyrt eller ?

Annonce