Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  reg attest efter syn og afgift ????
  • #1   7. jul 2012 de roder pt.på samtlige motorkontorer så fra mandag og frem til evig tid er pt.udsigterne

• #2   8. jul 2012 ja har lige fået min tredje attest på den samme cykel enda men lige pludselig har de slettet konstruktive ændringer i den ups hvem mon skal betale for det hvis jeg bliver stoppet og typisk man kan ikke ringe til den da de jo har lukket om lørdagen

• #3   20. okt 2012 så den er veteran og med konstruktive ændringer?
    hvorfor vil du have slette "veteran" ?

• #4   21. okt 2012 Den kan ikke være veteran når den ikke er 80 procent original derfor har jeg sletter det fra reg attesten
    Jeg har fået det hele lavet rigtig så der ingen problemer er hvis jeg bliver stoppet

• #5   21. okt 2012 80%, hvor har du det fra??

jeg har lige fået min custom mc, godkendt som veteran, den har været godkendt med konstruktive ændringer fra starten da den blev afgiftet smiley
    og der er betalt afgift med andet stel og motor...
    jeg er godt klar over at det er modsætninger, - og det er ikke den eneste med begge dele noteret på reg.attesten!

• #6   21. okt 2012 Ved det godt men det er ikke lovligt skat er lige glad men det er færdselsstyrelsen ikke hvis man bliver hevet ind i en kontrol man kan få lov at betale afgift for alt
    Du kan heller ikke få veteran forsikring når de så ser billederne og sidst går set helt galt så har msn svindlet med afgiften hvis man har veteran til at stå og den ikke følger reglerne med de 80 procent

• #7   21. okt 2012 De 80 procent har jeg fra div forsikringsselskaber og færdselsstyrelsen

• #8   21. okt 2012 du skal have de 80% på skrift, alt det ævl med hvad andre siger kan ikke bruges til noget, hvis det ikke står i lovgivningen(færdselsstyrelsen/SKAT)

Min MC er med billed dokumentation fra SKAT, så kan de sku da ikke komme efter mig der!!?

Hvis den var original ville der ikke være afgift på når den er ældre end 35 år.

Men find lige et link fra SKAT omkring de 80%.....

• #9   22. okt 2012 Skat er lige glad med de 80 procent men det er færdselsstyrelsen ikke og det er to forskellige ting

• #11   22. okt 2012 "Skat er lige glad med de 80 procent men det er færdselsstyrelsen ikke og det er to forskellige ting"

og hvad skulle fædselsstyrelsen gøre ved det, - give mig en bøde eller køre forbud?

og så lige for sidste gang, HVOR står det i færdsselsstyrelsens regler med de 80% ??

• #12   22. okt 2012 Søg og du skal finde jeg lever ikke for at overbevise dig eller nogen andre jeg ved bare hvad jeg selv har været igennem med min cykel for at det hele skulle være iorden men hvis du er klogere end de forskellige indsatser så det da fint med mig jeg ved mit er på det rene på alle punkter med du må jo være itvil siden du sætter spørgsmåls tegn ved det som jeg fandt ud af da jeg var igang med at lave cyklen og papirerne men held og lykke

• #13   22. okt 2012 Det er dig der påstår at der findes en 80% regel fra færdeselsstyrelsen, og dette mener jeg ikke er rigtig, derfor spørger jeg til din påstand!

"hvis du er klogere end de forskellige indsatser "
    Det er sku da en dum kommentar du skriver der, og du kender vist ikke SKAD som jeg gør.

:END

Kommentér på:
reg attest efter syn og afgift ????

Annonce