8.156 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Dæmpning af udstødning Dæmpning af udstødning

Hejsa. Efter at jeg har fået gjordt cyklen klar efter anden ombygning og sat nyt udstødnings system på er der kommer lidt mere lyd på mcèn og nok en anelse for meget til min smag. Jeg har prøvet at smide noget rockwool omkring lyddæmperne og det giver da også lidt. Jeg kan godt lide den dybe buldren udstødningerne giver men vil gerne holde det der, men når der bliver givet gas, som kommer der lyd på. Kan man lave nogen længere lyddæmpere så der bliver plads til mere dæmper materiale. Skal lige nævnes at jeg køber noget rigtigt dæmper uld da rockwool bliver blæst ud over tid.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dæmpning af udstødning
  • #1   16. jun 2012 jeg har desværre samme problem på min der sidder en cobra sr-1 potte der gir for meget lyd ved ikke hvad jeg skal gøre er det alm roocwoold man bruger eller

• #2   16. jun 2012 Rockwool blæser ret hurtigt ud, brug noget der er beregnet til 4-takts crossere, det holder bedre.
    Køb noget ved din lokale MX pusher eller på nettet....

http://www.24mx.se/motocross/p/ljuddamparmatta-/1000/avgassystem-och-ljuddampare/k1/

En lydpotte der pakket rigtigt siger efter min mening klart bedst, jeg har hørt
    nogen der har pillet ulden ud og det lød ganske forfærdeligt.

• #3   16. jun 2012 Har lige købt noget rigtigt dæmper uld i dag, så får lavet en prøve i morgen engang. Skriver resultatet herinde. Rockwool dur ikke ret lang tid og som jeg har forstået det er det ikke pakket tæt nok. Modsat hvad man skulle mene er at jo hårdere du pakker det, jo bedre.

• #4   18. jun 2012 Jaaa, det er jo ikke vejr til at køre mc i dag, men har dog fået testet med rigtig dæmper uld i ødstødningen. Det tager noget, men ikke mere end alm. rockwool tager, men det kan holder til det ser det ud til.

Hvis nogen har ideer til at dæmpe yderligere ville jeg være taknemelig.

• #5   18. jun 2012 Køb da en db-killer. Hvis den dæmper for meget, så kan den kortes op indtil tonen passer til de sarte ører smiley

• #6   19. jun 2012 Jeg har skam en en killer i, det er dem som fulgte med og er ca 15cm lang. Kan man få en der er længere?

• #7   19. jun 2012 Hvis du har en killer i og stadig finder lyden for høj, så er du nok på vej tilbage til en orig. potte.
    Yderligere indmad i din udst. er ikke optimal, du vil højest sandsynlig kun opnå en dårligere motor ydelse.
    Men husk at lyd redder liv smiley

Kommentér på:
Dæmpning af udstødning

Annonce