{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.243 visninger | Oprettet:

Forspørgsel til Ansøgt/Avist til forskellige grupper. {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen,

Noget som jeg har gået og tænkt på nogen dage,og underer mig lidt hvorfor. Hvis jeg har læst MCG bruger betigelser korrekt kan jeg ikke huske ords korrekt at man ikke må ansøge til mer end 1 gruppe her inde på MCG. Min egen førståelse med disse grupper er at vi alle sammen har en stor fælles interesse, jep MC kørsel og dess ligenende.

Jeg ved at grupperne vælger alle lidt inviduelt deres egen regler om hvad man skal respektere osv.... Jeg har fornygligen ansøgt til lidt fler grupper da jeg gerne vil have større muligheder at være med på nogen sjove, hygglige turer sammen med andre MC'ister, og målet her er jo socialt hygge, dele erfaringer, møde nye mennsker og bare generel hygge.

Forleden dag fik jeg en ansøgning til en gruppe afvist, og jeg må sige jeg blev meget paff, fordi jeg tænkte først, hmmm hvordan afviser man nogen bare sådan, da denne gruppe og dess regler er/være at have sjovt og køre med andre MC'ister (kun kort uddrag af deres text) Jeg vil ikke nævne hvilken gruppe det er tale om, men vil lige høre jer alle om jers holdning til at være med i mer end 1 gruppe.

Min grund til at ansøge til flere grupper som passer mig georafiskt er mit job og arbejdstider. At være med i flere grupper giver mig større muligheder at kunde være med på noget sjovt smiley

Nu til mer fakta... Hvordan afgørs det om man bliver acceptered in i en gruppe eller afvist? Hvis man bliver afvist burde man så ikke få lidt info om hvorfor eller er det kun mig som føler sådan? Jeg mener bare at denne afvisining er meget uberettiged, jeg er ny til forum, har ikke mødt mange herfra endnu, ingen kender mig mer en hvad man kan læse i min bruger profil, men alligevel afvist. jeg PM personen som afvist mig for at spørge pænt hvorfor, men aldrig svaret tilbage på min forspørgsel.

Jeg lavede så en fårspørgsel til Sajmon, ved dog ikke om han har læst den, og defor ikke haft mulighed at besvare min forspørgsel.

Måske mig så går i små sko men jeg følte bare at det blev afvist på et anderledes grundlag, derfor spørg jeg jer alle om hvad i synes.

mvh

Hans

Jeg håber på et positiv svar og diskution smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forspørgsel til Ansøgt/Avist til forskellige grupper.
  • #1   14. jun 2012 Lidt stavefejl i texten.

Jeg prøver at sige jeg har ikke set i MCG bruger betingelser om at man "kun" må ansøge til en gruppe, korrekt mig hvis forkert?

Og jeg mener, hvad ligger det for grundlag til en afvisning når en person ansøger til en gruppe. I det store hele trodde jeg alt kom ud på en ting, fællesskab, passion for sin MC hobby, hygglige turer osv.

Og hvad er grundlag for at man accepterer en ansøgning til en gruppe?

Håber jeg gjort mig mer førstålig, ellers sig i ikke førstår hvad jeg prøver at spørge og siger, og jeg skal prøve at skrive bedre.

• #2   14. jun 2012 Jeg er da (vistnok) medlem af flere grupper...

• #3   14. jun 2012 Altså jeg læser dit indlæg sådan at du er i tvivl om, hvorvidt man kun må være medlem af 1 gruppe af gangen?

• #4   14. jun 2012 Du må ,så vidt jeg ved, være medlem af så mange grupper du gider...

• #5   14. jun 2012 Korrekt. Og jeg undrer hvorfor jeg blevet afvist til en gruppe, hvad er det afgørende til at man bliver acceptered eller afvist? jeg mener bare at vialle her inde bunden har fælles interesse. Min avisning har ikke blevet begrundet på trods eet privst pm til personen som afvist, eller må grupperne afvise uden begrundelse? Nlev bare lidt paff at jeg faktiskt blerv afvist , derfor at jeg lavede topic for at spørge mer indtil det konkrete hvis jeg overset noget i mcg betingelser.

• #6   14. jun 2012 Hvis administratoren for den pågældende gruppe ikke mener du passer ind i den pågældende gruppe, så har han al ret til at afvise dig.
    F.eks hvis du har søgt ind i en GSXR gruppe, så vil i kraft af den mc du har på din profil, blive afvist. Sådan er det bare.
    Get over it and love on.

• #7   14. jun 2012 Det kan jo også bare være administratoren, har kommet til at trykke forkert. Hvad med bare at kontakt ham/hende istedet for.... Der vil du sikket også, får en svar på hvorfor du er afvist.

• #8   14. jun 2012 Jesper det er ongen problem at jeg blevet afvist som sådan, det er okay. Gruppen som afviste mig siger ikke noget om en specific mc model osv. Jeg ville bare høre hvis nu det være en grund til det som jeg selv har misset i betingelserne. Men alt ok, dør ikke for en lille afvisning, mer for interessen.

Racingfun, jep pm personen som afvist men desværre ingen tilbage meldning.

Men tusen tak for jers hjælp og svar, har fået det korrekte svar udfra min forspørgsel.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.700
    #9   14. jun 2012 Jeg mente ellers jeg havde svaret dig, men så klarer vi den bare her. smiley

Det står ingen steder i reglerne at man kun må være medlem af en gruppe, så der er intet til hinder for at du ansøger til flere. Der er mange af grupperne herinde som er oprettet kun med det formål at have et "eget" forum, så det kan være svært at gennemskue om du i virkeligheden trænger dig på som det femte hjul i en allerede sammenspist forsamling. Det burde administratoren dog have nosser nok til at forklare, og måske lige gide svare dig når du efterfølgende spørger ham specifikt.

Der er ikke så meget at gøre ved det, og hvis det er sådan en skovl der sidder bag roret i gruppen, er spørgsmålet jo hvor meget du i virkeligheden taber ved ikke at være medlem af den.

Jeg er administrator for et par grupper, og medmindre der er en virkelig god grund til at afvise folk, er de ALTID velkomne.

Det sociale er en stor del af det at køre MC, så det skal da dyrkes når det er muligt. smiley

• #10   14. jun 2012 Nej Sajmon, du svarede aldrig, men fik nu et godt svar tusen tak.

Også til dig Max Motor, tak for et seriøst svar. Og bedre sent en aldrig ;p

Kommentér på:
Forspørgsel til Ansøgt/Avist til forskellige grupper.

Annonce