Forspørgsel til Ansøgt/Avist til forskellige grupper. {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen,
Noget som jeg har gået og tænkt på nogen dage,og underer mig lidt hvorfor. Hvis jeg har læst MCG bruger betigelser korrekt kan jeg ikke huske ords korrekt at man ikke må ansøge til mer end 1 gruppe her inde på MCG. Min egen førståelse med disse grupper er at vi alle sammen har en stor fælles interesse, jep MC kørsel og dess ligenende.
Jeg ved at grupperne vælger alle lidt inviduelt deres egen regler om hvad man skal respektere osv.... Jeg har fornygligen ansøgt til lidt fler grupper da jeg gerne vil have større muligheder at være med på nogen sjove, hygglige turer sammen med andre MC'ister, og målet her er jo socialt hygge, dele erfaringer, møde nye mennsker og bare generel hygge.
Forleden dag fik jeg en ansøgning til en gruppe afvist, og jeg må sige jeg blev meget paff, fordi jeg tænkte først, hmmm hvordan afviser man nogen bare sådan, da denne gruppe og dess regler er/være at have sjovt og køre med andre MC'ister (kun kort uddrag af deres text) Jeg vil ikke nævne hvilken gruppe det er tale om, men vil lige høre jer alle om jers holdning til at være med i mer end 1 gruppe.
Min grund til at ansøge til flere grupper som passer mig georafiskt er mit job og arbejdstider. At være med i flere grupper giver mig større muligheder at kunde være med på noget sjovt
Nu til mer fakta... Hvordan afgørs det om man bliver acceptered in i en gruppe eller afvist? Hvis man bliver afvist burde man så ikke få lidt info om hvorfor eller er det kun mig som føler sådan? Jeg mener bare at denne afvisining er meget uberettiged, jeg er ny til forum, har ikke mødt mange herfra endnu, ingen kender mig mer en hvad man kan læse i min bruger profil, men alligevel afvist. jeg PM personen som afvist mig for at spørge pænt hvorfor, men aldrig svaret tilbage på min forspørgsel.
Jeg lavede så en fårspørgsel til Sajmon, ved dog ikke om han har læst den, og defor ikke haft mulighed at besvare min forspørgsel.
Måske mig så går i små sko men jeg følte bare at det blev afvist på et anderledes grundlag, derfor spørg jeg jer alle om hvad i synes.
mvh
Hans
Jeg håber på et positiv svar og diskution
apr 2012
Følger: 24 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 48 Svar: 968
Jeg prøver at sige jeg har ikke set i MCG bruger betingelser om at man "kun" må ansøge til en gruppe, korrekt mig hvis forkert?
Og jeg mener, hvad ligger det for grundlag til en afvisning når en person ansøger til en gruppe. I det store hele trodde jeg alt kom ud på en ting, fællesskab, passion for sin MC hobby, hygglige turer osv.
Og hvad er grundlag for at man accepterer en ansøgning til en gruppe?
Håber jeg gjort mig mer førstålig, ellers sig i ikke førstår hvad jeg prøver at spørge og siger, og jeg skal prøve at skrive bedre.
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.579
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.579
jan 2005
Følger: 34 Følgere: 37 MC-er: 7 Emner: 209 Svar: 1.933
apr 2012
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 84 MC-er: 10 Emner: 232 Svar: 20.616
F.eks hvis du har søgt ind i en GSXR gruppe, så vil i kraft af den mc du har på din profil, blive afvist. Sådan er det bare.
Get over it and love on.
dec 2007
Følger: 69 Følgere: 90 MC-er: 16 Emner: 64 Svar: 3.005
apr 2012
Racingfun, jep pm personen som afvist men desværre ingen tilbage meldning.
Men tusen tak for jers hjælp og svar, har fået det korrekte svar udfra min forspørgsel.
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.700
Det står ingen steder i reglerne at man kun må være medlem af en gruppe, så der er intet til hinder for at du ansøger til flere. Der er mange af grupperne herinde som er oprettet kun med det formål at have et "eget" forum, så det kan være svært at gennemskue om du i virkeligheden trænger dig på som det femte hjul i en allerede sammenspist forsamling. Det burde administratoren dog have nosser nok til at forklare, og måske lige gide svare dig når du efterfølgende spørger ham specifikt.
Der er ikke så meget at gøre ved det, og hvis det er sådan en skovl der sidder bag roret i gruppen, er spørgsmålet jo hvor meget du i virkeligheden taber ved ikke at være medlem af den.
Jeg er administrator for et par grupper, og medmindre der er en virkelig god grund til at afvise folk, er de ALTID velkomne.
Det sociale er en stor del af det at køre MC, så det skal da dyrkes når det er muligt.
apr 2012
Også til dig Max Motor, tak for et seriøst svar. Og bedre sent en aldrig ;p
Forspørgsel til Ansøgt/Avist til forskellige grupper.