801 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Hjælp til prissættelse... Hjælp til prissættelse...

Hello anyone...

Jeg har tidligere søgt et sideskjold til min Kawasaki zx10 dog uden held...

Nu har jeg fundet denne annonce og talt med en meget flink fyr som har en zx10 uden papier - og han vil gerne sælge mig udvalgte dele fra den cykel.

Der er tale om en komplet kåbe til en kawasaki zx10 - den har små revner ved luftindtag og ved samtlige prop/skruehuller pga. alder og vibrationer - lakken på disse dele er omkring middel ( det er nu lige meget for mig - da de skal males om )

Han forlanger kr. 10.000 for hele cyklen - men jeg har rigtig meget ekstra cykle til at ligge - men ingen plasticdele derfor ønsker jeg kun dette...

Men han vidste ikke hvad det ville koste og jeg havde egentlig ingen ide heller... Såp imorgen ville han ringe til LC Racing og høre om en pris - hvis ikke vi fandt en inden da....

derfor dette !!!

Hvad syntes I jeg skal byde ham..?
- når han vil have kr. 10.000 for en hel kawasaki zx10 uden start og køreproblemer og med kåben på og jeg skal fra Aalborg til København for at hente den.

Jeg er selvfølgelig interesseret i en billig pris og han sagde det bare ligger og flyder !!!

SE EVT LINK MED SALGS ANNONCE

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=44928853

Håber fandme I vil hjælpe

På forhånd TAK

Martin P

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til prissættelse...
  • #1   13. jun 2006 hej martin jeg tror at du skal regne med at det er prisen for der er en her inde der også har en tilsalg uden afg og den vil han have 12500kr for. men du evt prøve at gi ham på den blå avis et bud på 8500kr. for hvis du kan få den til det så er den billige selv om du skal hente den i kbh. da du bare kan sælge de andre stumper som du ikke skal bruge. mvh allan h

• #2   13. jun 2006 Hei Allan - jeg skal kun bruge plastic kåben og den vil han gerne sælge uden resten af cyklen.

Han vil så hugge cyklen op i dele og sælge den videre selv.

Jeg mangler bare en pris på havd jeg skal byde ham for det plastic og så beholder han resten og tatal prisen alt inkl er 10 kilo men jeg skal kun bruge en fornuftig pris på plastic delene

Martin

• #3   13. jun 2006 byd ham 3kg for den komplet kåbe.det er nok prisen når man køber privat den koster nok ca 5kg hos hugger. mvh allan h

• Rasmus F
    Rasmus F Tilmeldt:
    feb 2006

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 55
    #4   13. jun 2006 Byd ham 1500 da.. og tag den derfra.

Kommentér på:
Hjælp til prissættelse...

Annonce