866 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Erfaring med kawasaki og honda Erfaring med kawasaki og honda

Hej Motorcykel galleri.

Jeg er blevet den heldige ejer af et motorcykel kort og skal nu ud og invistere i en motorcykel.

Jeg har 2 i tankerne, men ville gerne høre jer om i har nogen form for erfaring med dem. Evt, hvad i syndes er bedst og ulemper/fordele.

Det drejer sig om:
Kawasaki ZXR 400 fra 1993
Honda CBR 600 f2 fra 1994

Håber i kan hjælpe mig til den bedste beslutning.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaring med kawasaki og honda
  • Søren O
    Søren O Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 271
    #1   10. jun 2012 Så gamle maskiner kan være godt forskruede, og det kan være lidt som at spille russisk roulette.
    Kawasakien er vist ikke solgt som ny i danmark.
    Hondaen er den der tiltaler mig mest.

• ! Olsen !
    ! Olsen ! Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 64
    #2   10. jun 2012 Jeg ville gå efter Hondaen. Det er kvalitet, og desuden så får du også 200 ccm mere smiley

• #3   10. jun 2012 Køb Hondaen, den er nemmest at få dele til. Har et godt ry som evighedsmaskine (næsten)
    En kawa mener jeg er en importmaskine, som kun var til det japanske marked. (nogle specielle regler i Japan her jeg læst)
    Jeg ville købe hondaen.

• #4   10. jun 2012 Kig på affjedring osv. Kawasaki'en er lavet til racerbanen. Dengang kørte de 400ccm race på dem i Japan. Både Honda, Suzuki og Kawasaki lavede nogle fede små racere.
    Jeg startede selv på sådan en.

Til gaden vil jeg dog mene at en CBR600 for mange, er et bedre valg. Den har lidt mere moment og mere rummelig kørestilling.

Prøv begge. Det er begge stærke cykler uden de store fejl.
    Prøv dem, og bestem dig derefter hvilken du skal eje.

• #5   10. jun 2012 Mange tak for jeres svar.

Jeg var også selv mest til Honda'en, men ville bare vide om jeg var helt galt på den.

• #6   10. jun 2012 Vær obs på prisen, folk med honda har tit en tendens til at tro deres gamle havelåge er guld værd.

• ! Olsen !
    ! Olsen ! Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 64
    #7   10. jun 2012 Tonny S:

Fordi folk ikke har så mange penge, til at investerer +50.000,- i en motorcykel, og da man er første gangs billist, ryger den sikkert på siden én gang eller to. Så er det jo også meget rart du ikke har en cykel til 100.000,- smiley

• #8   10. jun 2012 Tonny S:

Fordi begge "Veteran" cykler der henvises til, til enhver tid, uden tvivl og tøven, kan rykke din ER5 fuldstændig rundt på alle leder og kanter... smiley

Sorry, - du begyndte selv smiley

• #9   10. jun 2012 Lasse J - MUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA payback is a bitch smiley

Kommentér på:
Erfaring med kawasaki og honda

Annonce