{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.145 visninger | Oprettet:

Tina F
Tina F
Tilmeldt:
18. maj 2012
Følger: 2 Emner: 5 Svar: 21

Så er det ligeved og næsten. {{forumTopicSubject}}

Jeg har her til aften hentet min næsten nye Kawasaki er-6f. (2300km). Så kryds lige fingre for at jeg består køreprøven imorgen ikk. Har iinke selv kørt den endnu, så venter utålmodig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er det ligeved og næsten.
  • #1   4. jun 2012 Held og lykke!
    Men husk, det er altid sjovere at have kørekort end at tage det smiley
    Det sagde min kørerlærer altid til mig.


  • #2   4. jun 2012 Pøj pøj med prøven.. Det er bare om at holde tungen lige i munden..

    Kan se det self. i Østjylland.. Så man kan vel næsten allerede ønske tillykke smiley


  • #4   4. jun 2012 og slap nu helt af imorgen, kør som din kørelærer har fortalt dig så kan alle bestå smiley

  • #5   4. jun 2012 Piece of cake, Tina F. Det klarer du sagtens:-)

    Vi ses på landevejen!


  • #6   5. jun 2012 Good luck.....

  • #7   5. jun 2012 Tina F,

    Stort tilykke til din ny cykel, og serføligen mange krydse fingrer herfra til din køreprøve. Og serføligen klarer du den med eleganse, ses på vejen og god sommer.


  • #8   5. jun 2012 Undskyld kunde ikke lade være at kommentere. @Nick du fik mig da til at smile, bagefter kom jeg i tanke, er det fordi du mener at i Østjylland går det hele bare lige ud eller hva? smiley

  • Tina F
    Tina F Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 2 Emner: 5 Svar: 21
    #9   5. jun 2012 Hans D. Der er mange bakker og sving på de østjyske landevej. Motorsagkyndig kendte ihvertfald en hel del. Havde 90 % af prøven på landet, da han sagde at det er der ulykkerne sker. Så jeg var på svingtur. Om jeg bestod? Jo da og har kørt en lille tur på små 53 km her til aften på min egen mc. Herligt smiley

  • #10   5. jun 2012 Tillykke til dig Tina. smiley

    #Hans D

    Det jeg mener er bare at da jeg tog mit kort var der en kammerat der samtidig tog det i Jylland "nord" Og da han kørte på motorvej kl 11 passerede han ikke en eneste bil for 2 afkørsler og var ellers på ren landevej..

    Vil sige min køreprøve i KBH forløb en del anderledes smiley

    (Har selv valgt at bor her - Men syntes da lige jeg ville af med et par fordomme anyhow) smiley


  • Tina F
    Tina F Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 2 Emner: 5 Svar: 21
    #11   5. jun 2012 At køre mc i en storby synes jeg er træls. Har cruiset rundt i Aarhus centrum i myldretiden. Fandeme besværligt. Så det er kun et nødvendigt onde for mig at køre derinde.

  • #12   5. jun 2012 smiley Bor her.. Så og den holder midt i centrum. Så bare for at få den ud på lidt landevej skal man jo igennem skidtet..

    Vil så for at skifte emne lidt.

    Anbefale dig kraftigt at tage et sving kursus eller se / læse et par bøger om teknik på MC Tina F.

    For da jeg kom ud fra min skole til nu har jeg lært så meget.. (Jeg troede da jeg kom ud fra min køreprøve med kortet i hånden at nu var jeg klar til at blive den næste nye Rossi)

    Men lærte hurtigt jeg kun lige havde fået det nødvendige med til at overleve i trafikken smiley


  • #13   5. jun 2012 Tina stort tilykke smiley

    Nick

    Trodde at det være noget i den stil du mente, men måtte jo spørge smiley


  • Tina F
    Tina F Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 2 Emner: 5 Svar: 21
    #14   6. jun 2012 Jeg skal ihverfald blive bedre til kontrastyring og undvigemanøvre. Det er der ingen tvivl om. Men det er jo også først nu jeg rigtig skal lære.

Kommentér på:
Så er det ligeved og næsten.

Annonce