1.424 visninger
|
Oprettet:
*Søger dele-garage til min MC i Aalborg* {{forumTopicSubject}}
Hej,
Er det muligt at finde en herinde som har kendskab til et sted jeg kan leje en garage i Áalborg C. Jeg har kontaktet flere boligselskaber, men de henviser mig altid til garager i vestbyen eller Ø-gaden. Nogen som ved noget? Det vil være mest optimalt, hvis det evt. er en dele garage, idet jeg i forvejen betaler 500 kr. for en parkeringsplads.
Pft.
aug 2011
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 22 Svar: 244
aug 2011
http://www.specialmc.dk/vinteropbevaring/
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 1 Svar: 3
Sorry, glemte jeg selvfølgelig at skrive.
Det er nu jeg søger. Jeg bor inde ved backstreet bowl, og det er umuligt at have sin MC i fred.:(
aug 2011
Jeg tror det bliver svært at finde en løsning, de fleste garager koster 3-400kr. om måneden inde i midtbyen.. Måske du kunne leje et skur i stedet?
mar 2008
Tak for det. Ja, det koster nemlig omkring 400 - 500. Jeg synes det er lige i overkanten, derfor ville det passe mig godt, hvis jeg kunne have delt lejen med een.
Har du kendskab til et skur da?
aug 2011
Alternativet kunne være sådan en garage man trække over og så en alarm som larmer røven ud af bukserne når den registrerer bevægelse, eller lave en aftale med en nabo eller lignende om at du må have den til at stå der (hvis han har baggård eller skur)..
mar 2008
Jeg er ikke så meget for, at have den til at stå ude. Jeg bor lige ved tyren, hvilket betyder at der kommer maaaange stive mennesker forbi. Da jeg boede i Ø-gaden havde jeg det egentligt ok med, at have den til at stå ude. Meeeen, har en temmelig høj selvrisko, så ville godt nok være ked af, hvis den skulle vælte, eller nogen fremmede skulle pille ved den.
Men tak for hjælpen:).
aug 2011
*Søger dele-garage til min MC i Aalborg*