Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Farve på Ninja 250
  • #1   30. maj 2012 ??? det må jo være dit eget valg. Jeg har en ven som har den i sort, og personligt syntes jeg at grøn er flotter (surprise jeg har grøn...). Sort skjuler mange af de flotte detaljer som netop ninja 250r har på sine 2 sidekåber. Og desuden får du langt flere blikke på den grønne end sorte (hvert fald hvad jeg har erfaret med min ven). Grøn er jo også original kawa, og alle mc'ister ved at du kører en ninja når de møder dig på vejen, det syntes jeg personligt er fedt. Fordi det er sådan en personlig farve. smiley

Grøn virker også større end sort (ret meget!)

Men igen dit valg!

• #2   30. maj 2012
    GRØØØØØØØN

• Søren F
    Søren F Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #3   30. maj 2012 ja, ved det er mit eget valg men jeg er bare så meget i tvivl, at jeg virkelig ikke ved hvad jeg skal vælge..

• #4   31. maj 2012 Hej Søren

Jeg valgte min første mc en Ninja 250r i sort, da jeg syntes den så rå ud, hvilket min kammerat, der også ejer en sort Ninja 250r er enig i.
    Men jeg må give Elias ret, man får mange flere blikke, når man kører på en grøn kawasaki, det har jeg erfaret efter mit skift til en grøn zx6r.

Men uanset farve, så har du valgt den helt rigtige begynder maskine, den skal nok give dig mange timers sjov på vejene, uden at den bliver kedelig.

• Tina F
    Tina F Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 2 Emner: 5 Svar: 21
    #5   31. maj 2012 Grøn, da

• #6   31. maj 2012 Julemanden er rød - kawasaki'er er grønne...:-)

• #7   31. maj 2012 btw grøn adder lige 10 ekstra hestekræfter! smiley
    Faktisk kunne man også overveje den der candy blå, den farve er bare for fed, men hvis du virkelig er i tvivl, tag den til en lakker, og få lavet den custom med grøn/sort! (hvis man er villig til at bruge lidt ekstra) Så har du en helt unik, men dog vil det gøre ekstra ondt at vælte på den.

• #9   31. maj 2012 Jeg kan slet ikke forstå at den kan fåes i sort smiley

• Søren F
    Søren F Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #10   3. jun 2012 der er stærk enighed for grøn her kan jeg forstå.. og pigerne siger sort.. hvad skal man vælge.. tror det bliver grøn, nu må vi se, så lader jeg farven falde på det bedste tilbud

• #11   3. jun 2012 en rigtig kawa er grøn, man blir også nemmere set i trafikken har jeg en eller anden syg forestilling om oppe i hovedet smiley

• #13   4. jun 2012 Orange smiley

Kommentér på:
Farve på Ninja 250

Annonce