{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
965 visninger | Oprettet:

Så røg CBR´en i asfalten. {{forumTopicSubject}}

Endelig en fridag med godt vejr. Derfor tog en kammerat og jeg afsted ud i det danske land, for at hente en ny-købt MC til min kammerat og nyde vejret på motorcykel.

Da vi havde fået hentet hans MC, og kørte ud ad Hobro, mistede hans nye brugte MC pludseligt pusten, og gik ud (det viste sig senere at der ikke var mere benzin på - klassisk rokkie fejl).

Jeg parkede straks min MC og forsøgte at hjælpe min kammerat. Da jeg 2 minutter senere kiggede over på min MC som stod på den anden side af gaden, var MC´en væltet. Den rådne asfalt kommunen havde lagt der kunne ikke bære vægten af MC´en (på støttefoden) og var smuldret og derfor væltede min MC.

Jeg skyndte mig over, og umiddelbart var der ikke sket det store......... troede jeg.
Nu har jeg fået den set efter, og udover en milliard ridser på kåben, og hele venstre side, er koblingsgrebet slået skævt, passagerfodstøtte er slået skævt, motordækslet er ridset og kåben er flækket. Min mekaniker siger at hvis den skal være som før må jeg forudse en udgift på ca. 25.000.

Det eneste lidt "heldige" ved det hele er at jeg har fuld forsikring og en selvriskiko på 500 kr. Men derfor har man vel lov at være lidt mavesur alligevel, det kommer jo til at koste nogle dage uden MC.

Må i andre være lidt heldiger derude, og lidt mere opmærksom på dårlig asfalt her i det varme vejr smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så røg CBR´en i asfalten.
Kommentér på:
Så røg CBR´en i asfalten.

Annonce