Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af køkkenvæg 500 kr.
  • Opsætning af spots 400 kr.
  • Scooter hjælp start 915 kr.
  • Fjernet glasvæg 2.500 kr.
  • Havearbejde 500 kr.
  • Opsætning af 3 svæve hylder 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kåbe glas til busa
  • #1   28. maj 2012 mange kører jo med de der double bubble mener jeg de hedder, jeg selv kørt på min gamle 99, med et mra flipup, det gav rigtig dejlig læ til mig, med min statur, sad fuldstændig roligt selv ved 160... smiley

• #2   28. maj 2012 Køre nu med MRA flip up er kanon til lange ture, har haft double bobble men på grund af min højde synes jeg ikke det gir nok beskyttelse mod turbulens.

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
    #3   28. maj 2012 Du skal købe dig et Double Bubble fra Fabbri - absolut det bedste jeg havde monteret på min Busa K8. Kan købes i forskellige farve/toner, således det matcher din cykel, og giver en perfekt finish - og samtidig god beskyttelse imod vindtryk. Hvad angår MRA "flip-up" eller "læbe", så vil jeg fraråde dig den løsning.

Se evt. modelfoto her:
    http://www.sbfiberdesign.com/html/kaabeglas_fab_gsx1300r_db_satin_tonet.html

Du kan finde Fabbri mange steder på nettet. Et godt sted kunne f.eks. være Ebay - hvis du da ikke vil spare tid og kræfter og købe det her i landet hos SB Fiberdesign - som forøvrigt yder en perfekt service!

• #4   28. maj 2012 jeg siger mange tak, til jer alle........

mvh

Kommentér på:
kåbe glas til busa

Annonce