1.095 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

forsikring forsikring

Hey Alle

det har helt sikkert været oppe og vende et par gange før, men.

jeg står her og skal til køreprøve imorgen 7-9-13. nå men derefter ville det jo være oplagt at kigge på hvilken cykel man skal have og hvad sådan en fyr skal koste i forsikring.

og valgte er faldet på en Yamaha fz6 fazer (den skal drosles).

spørgsmålet lyder så på, kan det overhoved betale sig at have en kasko i forhold til hvad den vil koste? og hvad skal jeg vælge af forskringer som kun 18 årig.

håber i vil hjælpe mig, det vil jeg sætte stor pris på!

forsat god aften

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forsikring
  • #1   9. maj 2012 ring til forskellige forsikrings selskaber og hør

• #2   9. maj 2012 Ring til et forsikringsselskab der har åbent nu og hør dem ad, eller lav en online pristest på alka, topdanmark eller tryg. og se hvad den siger.
    Din selvrisiko er sindsygt høj, skal du regne med.

• Kristian C
    Kristian C Tilmeldt:
    apr 2012

Følgere: 4 MC-er: 2 Svar: 64
    #3   9. maj 2012 Drop kasko forsikring, de fleste selskaber vil sikker ikke engang sælge dig det.

• Kristian C
    Kristian C Tilmeldt:
    apr 2012

Følgere: 4 MC-er: 2 Svar: 64
    #4   9. maj 2012 Prøv GF forsikring de plejer at være venlige smiley

• #5   9. maj 2012 Der er kun 2 selvskabere du behøver få tilbud fra.. GF og Mondux. Er sikker på kasko kan gøres med drosling for en 6000 kr maks med middel selvrisiko. Og vil sige det er det værd når man er helt ny. Du kan jo altid bare have kasko på et år, og så derefter droppe den.
    Første år er der, sandsynligheden for ulykker er størst.

• #6   9. maj 2012 købe en cykel du kan betale kontant og en du kan unde og have ansvar på.. så du billigt igang.. eller forbered dig på det bliver dyrt !!!

• #7   9. maj 2012 tak for de hurtige svar alle!

topdanmark var de eneste jeg lige kunne få fat på.. 19.000 med kasko! hold da op siger jeg bare..

• #8   9. maj 2012 Johnson sagde det !! køb kontant og nøjes med ansvar. og køb helst en lille cykel som ikke skal drosles.. der er såmænd stadig nogle fede fazere tilsalg om 2 år når du må køre stor bike, selv om de til den tid nok er faldet 10 - 15k i værdi :-))

• #9   9. maj 2012 GF behøver du ikke ringe til hvis du vil ha kasko på, der skal du være over 30...

kan du der imod nøjes med ansvar, plejer GF at være fornuftige...

• #10   9. maj 2012 Ansvar ved GF koster 1900 efter 2 års erfaring, så vil skyde på det dobbelte helt uden erfaring.. prøv at tjekke online..

• #11   9. maj 2012 Det man kan betale sig fra er hvis du køber en Suzuki, de har en aftale med IF, så du kan få kasko til rimelig billige penge.. fik selv kasko på min GSF 400 for 3500 som 19 årig uden erfaring.. Det bliver selvfølgelig billigere eller dyrere alt efter selvrisiko..

• #12   9. maj 2012 kan det på nogen måde lade sig gøre at få f.eks. min far, som er elitebilist osv osv. til at forsikre den til hustanden eller hvad det kaldes? selv når han ikke har mc kørekort?
    smiley

Kommentér på:
forsikring

Annonce