979 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

så blev det min tur... ;o( så blev det min tur... ;o(

hejsa folkens..

Så blev det min tur til at komme ned og kysse asfalten, og det blev min hjelm sgu ikke smukkere af... ;o)

Ej, en dame kørte ud foran mig i bil og jeg ramte hende med 50, røg over styret og alting... det var med 2330 tiden i går...
Med babulance til KH i Århus, resultat: et brækket kraveben, og som tiden går finder jeg flere og flere steder hvor jeg er lidt øm... ;o)

men bortset fra det er jeg oki...

Har lige smidt et par billeder på kawaen, http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=5525, fra 6-16..

Bedre held med jer andre derude, og pas for H...... på kvinder i biler... ;o)

/Rumle

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  så blev det min tur... ;o(
  • #1   10. jun 2006 Godt at hører du er Ok.
    Sgu ikke sådan med dem der ikke ser sig for!! hvor kan man blive rasende!

• #2   10. jun 2006 Føler med dig .... fik en tur som 17 årig magen til på knallert host host med 65 og en Kælling kørte lige ud foran mig på en cykel sti nåede slet ikke at røre bremsen knald sagde det bare og jeg fløj ca 10-12 meter ... av av av slap dog for noget brækket men var øm i ugevis

• #3   10. jun 2006 Surt..

godt der ikke skete mere med dig..

go bedring....

mic

• #4   10. jun 2006 det gør sgu ondt at se sådan et stykke maskineri der har været på jorden. har hun taget ansvaret for uheldet eller hvem kommer det til at gøre ondt på, altså økonomisk

• #5   10. jun 2006 Synd for dig, god bedring. Var sgu RIGTIG RIGTIG tæt at opleve det samme idag. Kommer kørende af en landevej med ca 80 i timen, da der fra en sidevej bag et hus og en stor hæk ( =hun kunne ABSOLUT ingenting se i min retning) ca 40 meter fremme brager en sort bil ud på vejen og kører samme retning som jeg. Jeg har konen bagpå og må bremse jævnt kraftigt. Kvinden der kører bilen, kører ind til siden 30-40 længere fremme da hun finder ud af hun har kvajet sig. Hun havde oven i købet et lille barn kravlende rundt i bilen uden sele.

Der er så kort fra storhed til fald...

• #6   10. jun 2006 Ja godt at høre du er ok men øv hvor træls med mc.... pas på digselv...

• #7   10. jun 2006 rigtig sur røv øv. men super godt at der ikke skete dig mere. alt held og lykke med at få maskinen på højkant igen

• #8   10. jun 2006 Sikke noget pis godt der ikke skete dig mere, god bedring

• #9   10. jun 2006 Surt men dejligt at hører at der ikke skete mere med dig. Cyklen... ja billederne taler jo for sig selv - men det er trods alt "kun" materielle skader.. Rigtig god bedring til dig man ved jo at mange af "de ømme punkter" først kommer i løbet af det næste døgn... Hold modet oppe - og så ses vi snart på vejen igen...

• #10   11. jun 2006 Puuuh ha synes der er mange der kommer til skade for tiden. Godt at høre der trods alt ikke skete mere.

Er på de sidste 2 år blevet nuppet 2 gange på min 45 øvert (vinterkøretøj). Begge gange af kvinder...

Surt med cyklen! Håber din sag ender godt, om det så er med ny cykel eller rep af den gamle.

God bedring!

• #11   11. jun 2006 for satan da rumle det ser sq ikke godt ud
    håber du har det godt (efter hvad der sket)
    håber også du snart kommer op på en ny bike´s

• #12   11. jun 2006 Tak for alle de pæne ord...

Der var nogen der sagde at min krop først ville gøre ondt efter et døgn, og de satander havde sgu ret... ;o)

Det tog min næsten en halv time at kravle ud af sengen i morges, ikke på grund af kravebenet, men de par ribben jeg har fået trykket og det trælår jeg fik gør ret nasss... ;o(

men det der alligevel gør mest ondt er de MC´ere jeg kan høre køre forbi mine forældres går på Ryvej iind imod RY... JEG VIL SGU MED... ;o)

Men vi ses på Havne og veje og 3-5 ugen... ;o)

/Rumle/5

• #15   13. jun 2006 God bedring. Håber du kommer hurtigt på toppen igen ;o)

• #16   13. jun 2006 Sgu da godt, at det ikke gik værre!!

Jeg fik først MC kortet igår og det du oplevede er sgu min værste frygt. Har kun kørt 2 dage, men har både igår og idag oplevet, at en bil kører ud foran en. Det var så ikke værre end at jeg kunne nå at bremse.....

Til at blive harm over !!!!

God bedring herfra........

Kommentér på:
så blev det min tur... ;o(

Annonce