{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
746 visninger | Oprettet:

GPR-Potte er de ok? {{forumTopicSubject}}

Jeg har kigget lidt efter sådan en GPR potte til min ER-5, da den originale er begyndt at have en træls lyd (piver). Jeg vil derfor gerne have en anden potte på.

Er GPR et ok mærke eller er der andre mærker som man hellere skal gå efter? Er det lovligt at sætte en anden potte på?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GPR-Potte er de ok?
  • #1   5. maj 2012 Jeg kan vælge imellem en Rustfri stål, en Carbon eller en Titanium. Hvilken ville i vælge, prisen er næsten den samme, ca. 2800 kr. :o)

Er der forskel på lyden, alt efter hvilket materiale den er lavet af? Jeg vil gerne have at den lyder så dyb som mugeligt... :o)

• #2   5. maj 2012 Jeg har en GPR Ghost potte i carbon på vej hjem fra Italian.
    Jeg lavede en del research, og fandt ikke andet end gode erfaringer med GPR. Jeg havde carbonpotter på min tidligere MC, og jeg synes de havde en mere "død" lyd, end jeg tidligere har oplevet med alu-potter. Jeg foretrækker den "døde" lyd, da det snerrer mindre.

Udover det, er det også min erfaring at carbon bliver mindre varmt, hvilken reducerer risikoen for at smelte sidetaske mv.

• #3   5. maj 2012 http://www.youtube.com/watch?v=o1KYsWtYNUM

Min har den samme pive-lyd som den her har med den originale potte, hvilket er ret iriterende. Men den kan da vist komme til at sige en del, med en anden potte ! :o) Hehe

Kommentér på:
GPR-Potte er de ok?

Annonce