753 visninger
|
Oprettet:
Hjælp til fragt / prøveplade {{forumTopicSubject}}
Jeg skal hente min mc i dag, og sælgeren beholder pladen. Jeg fragter den hjem til mig selv i en trailer og den skal op og drosles/synes i morgen tidlig. Problemet er at jeg ikke har mulighed for at låne traileren i morgen når den skal køres op til værkstedet. Er det så muligt at få en prøveplade og derved selv køre den op på værkstedet ?
aug 2005
Følger: 69 Følgere: 55 MC-er: 4 Emner: 177 Svar: 1.702
ingen aner jo hvor du er fra.
hvis nu nogen ville hjælpe dig.
Og nej du må ikke køre den selv før den er droslet.
aug 2011
Følger: 1 Emner: 17 Svar: 30
okt 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 335
aug 2011
okt 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 335
hvis det var mig havde jeg gjort det sålænge det ikke er længere også bare køre pænt så går det nok.
okt 2004
Følger: 8 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 34 Svar: 446
går ud fra at sælge vil beholde nr. plade fordig han vil afmelde den motorkontor.
Ellers er det normalt at du har 3 uger til at omregistere mc i dit navn.
forstår ikke at folk er bange for de 3 uger ! det er jo datoen på slutseddel der afgør hvornår sælges forsikring dækker.
køber laver en forsikringbevis på mc.
Det er jo forskiringsselskaberne der slås med hinanden hvis køber laver en ulykke indefor de 3 uger.
sælger kommer ikke til at hæfte i de 3 uger ! ved godt at der nogle der glemme at omregistre mc.
Men har aldrig hørt om nogle sælger der er kommet i klemme.
hvis ellers man har slutseddel i orden.
Hvis man får tilsendt en fartbøde der er begået 2 dage efter man har solgt den viser man politiet sin slutseddel og du går fri.
Vigtigt husk at få den originale Registrerings atest
lav en slutseddel.
hilsen Kenneth.
aug 2011
apr 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 3 Svar: 41
og så står du og kan ikke få plader på den.
Er der ikke noget med at hvis man skal afmelde den skal man have den originale Registrerings atest med.
Hjælp til fragt / prøveplade