{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af offroad
  • #1   30. apr 2012 Hvad må den koste?

XR600 diskvalificerer sig helt automatisk i min bog ved at mangle elstart. Og ja - "elstart er kun for bøsser", men en stor 4-takter er altså ikke nødvendigvis lykken at skulle sparke igang efter man for 10. gang i løbet af et kvarter har rejst den op og/eller den har ligget på hovedet ned ad en skrænt.

XT600 er en gammel havelåge med aner der går længere tilbage end Grauballemanden, men det er en god stabil slider der sjældent slår en skid forkert. Jeg har haft et par stykker, og hvis man tager den for hvad det er - en stabil offroader i den tungere ende og med "komfortabel" affjedring - bliver man sjældent skuffet.
    Læs evt. Jens' beretning om et liv med XT600 her:

http://www.tenere.dk/forumnew/forum_posts.asp?TID=3800&PN=1

Andre muligheder kunne være DRZ400, KTM640, DR350, DT125R osv osv. Men lad os først lige høre hva' den må koste og hvad den skal bruges til smiley

Mvh Mathias

• #2   30. apr 2012 Mange tak Mathias.
    Min budget ligge omkring de 20 og ned. Derfor jeg godt kan leve med en gammel en:) Det skal være en der kan flytte sig, man kan køre lidt på hjul på, køre noget for sjov offroade og som skal være stabil smiley

• #3   30. apr 2012 Hvis du skulle være heldig at finde dig en TT 350 er din lykke gjort, jeg tror at det samlet set er den sjoveste offroader jeg har ejet.... Men der er langt imellem dem i dag

• #4   30. apr 2012 Stabil cykel der er sjov/hurtig til under 20000?
    Hvis du kan nøjes med to af ovenstående, så kan man sagtens finde noget. Men alle tre dele er nærmest umuligt..

• #5   30. apr 2012 Vil som Mathias nævner gå efter en XT, eller måske endda en dominator. Den er også ret stabil og lettere end xt' en så vidt jeg husker.

Men hurtig ?

• #6   30. apr 2012 Jeg har en 1 ejers tt 350 til salg, rigtig god stand (offroad) til 20k, min far købte den af ny i 93, mener jeg der er overgangen.

Giv en melding, hvis du er interesseret.

mvh

• Niels B
    Niels B Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 2 Emner: 22 Svar: 806
    #7   30. apr 2012 Kan se du allerede har én, 824?

Kommentér på:
Valg af offroad

Annonce