1.638 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

KTM Enduro KTM Enduro

Kl. 15.30 konstaterede jeg at klatremissen havde markeret sin territorium med en lille oliepøl ( selvfølgelig inde på sin fine miljømåtte )

Kl. 16.30 efter jeg havde slået græsplænen tænkte jeg at jeg hellere lige måtte gøre plads i garagen og få kigget på missen.

Kl. 16.50 satte jeg mid i kontoret og slog numrene de defekte dele op i det medfølgende katalog.

Kl. 17. 10 havde jeg talt med 2 forhandlere, den ene havde 4 ud af 5 dele jeg skulle bruge. Den anden havde den del som den første ikke kunne klare, og jeg spurgte ikke til de 4 andre dele, formodede at dem havde han også.

Kl. 17.15 sad jeg i bilen på vej mod forhandler nr. 2 ( Westside Racing i Snertinge )

Kl. 17.45 tog Per imod ( lukketid kl. 17.30 men Per sagde: " Kom du bare forbi, jeg er her alligevel." )

Kl. 17.52 havde Per fundet ALLE 5 dele og fik så også lige lov at sælge et sæt bremseklodser.

Kl. 18. 25 var jeg hjemme igen med alle dele til den lille utæthed.

Hold nu kæft det er lækkert med et maskine der er nem at skrue på, nem at slå reservedelsnumre op på og så ligger varene bare på lager. Super indsats og service hos W.R.S. Under 2 timer så har man delene i hånden og er klar på at skrue, DET er damn nice.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  KTM Enduro
Kommentér på:
KTM Enduro

Annonce