{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bike-Promotion / Søborg MC alternativ?
  • #1   19. apr 2012 Det lyder godt nok helt sindsygt med 8 timers arbejde for et 18k eftersyn. Hvad fanden har de lavet???

• #3   19. apr 2012 Har KUN gode erfaringer med Bike Promotion - vil til enhver tid anbefale dem...

• #4   19. apr 2012 Jep som kim S skriver.....
    Men nu er jeg jo nok lidt farvet i mit blik, pga min kære afkom er lige blevet svend derude, men hans arbejde kan jeg ikke klandre ( han fik også 12 i sin svendeprøve ) kæft jeg er stolt he he

• #5   19. apr 2012 Det er de samme folk i de 2 firmaer.

• #7   19. apr 2012 Tak for svarene... kom gerne med flere!
    Korrekt der blev stillet ventiler ved 18.000, skal ikke gøre mig klog på hvorfor! Jf. servicelog er det ved 12.000 og 24.000!

Ingen dæk, kæde eller lign med Shims måtte jeg bøde omkring 1200 for.

Det er ikke mindst derfor jeg ville undersøge om der var andre muligheder... har ingen grund til at tro de ikke er dygtige, men det koster så også skal jeg love for!

• #9   19. apr 2012 Vordingborg mc er vist også inde i kawaerne,så sus du bare en tur sydpå og nyd de krogede veje hvis du tar en afstikker fra hovedvejen.

:))

• #10   19. apr 2012 Tak for (relevant) kommentar Hans smiley
    Sagen er jo netop, at jeg forsøger at vedligeholde, men skal da ikke lægge skjul på at jeg ikke vil betale mere end nødvendigt - det tolker jeg af dit svar, at du heller ikke vil! Netop derfor spurgte jeg til, om der var andre gode værksteder i mit nærområde.

At du selv kan lave det, er da enormt flot... tillykke med det!
    Kan se du ligefrem elsker det, så du er sikkert også rigtigt god til det smiley
    Syntes sgu det ville være flot, hvis du sendte mig et tilbud på at gøre det for mig!
    Oprigtigt nysgerrig: skriver du det så selv i servicehæftet/log eller hvordan og hvorledes?

... og så tilbage til emnet....

• allan j
    allan j Tilmeldt:
    apr 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #13   21. apr 2012 jeg afleveret min pegaso offroader sidste somme , skulle have skiftet tændingslås og de skulle finde ud af hvorfor den ikke kan starte ,, har lige i går fået den, og den går i stå når den er varm, så det har jeg ventet i 6 måneder på

• #14   21. apr 2012 Som Henrik skriver ,Vordinborg mc er et godt sted,Jesper er en genial mekaniker.-)

Kommentér på:
Bike-Promotion / Søborg MC alternativ?

Annonce