Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Igang med motorsport
  • #1   17. apr 2012 Start med at køb en banecykle, dækvarmre, div personlig udstyr. OG MASSER AF DÆK !!

• #2   17. apr 2012 Hvad må det koste..?? c",)

Du skal overveje..:
    *Trailer/kassebil
    *Find en der deler samme interesse, så du ikke står med rejseudgifterne selv.

Tag en kigger i div. Grupper "trackday/Roadracing" m.m.

Men pas på.. Det er stærkt vanedannende.. c",)

• #3   17. apr 2012 Jeg er intereseret i noget classik race , jeg har forsøgt at komme i kontakt men nogle i Århus ( kan ikke huske det nøjagtige naven) men det har været forgæves , er der nogle der ved noget eller kender nogle der kan hjælpe mig igang er jeg meget intereseret

• #4   17. apr 2012 Roadracing har trange kår i DK og der er du som oftest henvist til baner i udlandet hvilket betyder at du kun kommer ud at køre med en del planlægning, penge og tid når du skal deltage i 2-5 dages arrangementer.
    Enduro = offroad udholdelsesløb har også svære betingelser i DK men der findes og arbejdes løbende på at få flere steder at træne på.

Du har ca. samme startudgift ifm. køb af cykel og udstyr men du får LANGT mere køretid ved enduro kontra roadracing pr. brugt krone i løbende udgifter.

Hvad er det du vil. Roadracing kan køres af alle ( oftest bare kaldet trackdays ) Enduro kan køres af alle der vil udfordre sin egen psyke og fysiske formåen.

• #5   17. apr 2012 jeg vil bare reace rundt på nogle gamle maskiner i noget vintages road rasing og selv skruge skidtet sammen , jeg har set det i Holland hvor man afspærer nogle veje i et industri kvarter en dag og så går det løs , det er selvfølgelig ikke muligt i danmark men noget lidt simpel og om jeg bliver 3 eller 23 er total ligegyldig bare det er sjov

• #6   18. apr 2012 Hvis det bare er trackday, så flyt til udlandet c") du bliver sååå hurtig træt af de danske baner.. hvis det er rigtig race, så er alle baner fede, da man netop kører om placeringer..

men du skal gøre op med dig selv om du vil bruge din gade mc og køre til og fra stederne (hvor du bor i landet, om du har baner i nærheden) eller om du skal have en bane mc og med alt det som ellers hører til..

• #7   18. apr 2012 Iden er nok at bygge en gamel maskine op til race og smide den på min mc trailer og se hvordan dagen går , jeg kunne aldrig bruge min gamle fine GT på en bane , tænk hvis der skedte noget ???? nej et gamel banejern som blev bygget over en vinter og så ellers afsted til lortet explodere en dejlig sommerdag det var det jeg geren ville kører lidt

• #8   18. apr 2012 Hvor blev trådstarter af nu inden vi forsvinder helt ind i calssicraceuniverset

• #9   22. apr 2012 Jeg er skam her og følger med. Har detsværre lidt rejse aktivitet på arbejde så kan ikke være så meget online.

Det jeg gerne ville var noget road racing.

Er det så "Simpelt" bare købe en mc til det (vil ikke bruge min gade mc) noget at transpotere den på også afsted til diverse trackday arrangementer og køre ræs.

• #10   22. apr 2012 Ja der er ikke meget galt, du skal selvfølgelig melde dig til arrangementerne og betale først men ellers, ja. Du skal huske komplet sikkerhedsudstyr, nogle arrangører kræver vist fuld læder, cyklen skal være i mekanisk / teknisk ordentlig stand eller går den ikke igennem teknisk kontrol og du får ikke lov at komme på banen og får heller ikke dine penge igen,

• #11   23. apr 2012 Ok hvordan foregår det til trackdays? Bliver man delt ind i klasser efter kubik?

• #12   23. apr 2012 Efter erfaring.

Kommentér på:
Igang med motorsport

Annonce