Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til køb af SV'er
  • #1   16. apr 2012 Generelt en meget sund maskine med en stærk motorkonstruktion. Min har foreløbig gået 50.000 uden nogen problemer. Motormæssigt er der blevet skiftet olie og filter og intet andet. Karburatorerne er blevet justeret og ventilerne tjekket, men uden behov for justering.

Der er ikke nogen specielle sygdomme, så det er de almindelige tommelfingerregler det gælder. Se efter stand, lyt efter mislyde etc. Tag eventuelt en ven med, som har mere forstand på det, hvis du er i tvivl.

• #2   16. apr 2012 Skal det være den gamle model !? du kan få den nye model for ik ret meget og den er da meget feder syndes jeg..... kiggede meget på sv650s inden jeg købte Hondaen smiley

• #3   16. apr 2012 Ja tag den nye
    Og ja Jakob du ville jo ha en cykel der max var en 2-3 år gammel, men du endte med en 10 år gammel Honda

• #4   16. apr 2012 Ja det gjorde jeg men det er jeg rigtigt glad for sv 650s var blevet for lille til mig det kan jeg se nu efter 1000km på Hondaen og den køre kanon godt!

• #5   16. apr 2012 vil os rigtig gerne have den nye men min max buget er omkring 40000 og den gamle model ligger mellem 28-38k og den ny er 46-70k :S har set mange folk der siger man sagtens kan finde en ny model sv til 40 men det har ikke lykkes mig endnu desværre smiley

• #6   16. apr 2012 Du kan købe min for 42 :o)

• #7   16. apr 2012 De fleste af de sv650'er der er til salg,er alt for dyre. En ting er prisen i sælgers perfekte drømmeverden, en anden er hvad han reelt kan få for maskinen. 50-70k er sv1000s land, brug det i din argumentation når du snakker med en evt sælger der vil ha overpris for hans 650'er;)

Kommentér på:
hjælp til køb af SV'er

Annonce