{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
274 visninger | Oprettet:

Navigations anlæg til mc og bil {{forumTopicSubject}}

Jeg var længe varm på en Go Go Rider,men kørte fejl..:)
Og faldt over tilbud på en Mio 269+
Jeg har købt en Mio 269+,primært til bilen men ville også bruge den på mc. Den leveres med cykel holder, så det undre mig at der har været indlæg omkring at hardiske i navi ikke kunne holde til det.
Det der vel er det største problem er vel regn,fugt og hårde stød.
Der findes et utal af holder,lader, stik, hvert firma har deres eget. En jungle at finde noget der passer til eget "navimærke"
Hvordan jeg har monteret min kan ses på http://www.deemaac.dk/?Min_Mc:Om_Siden:Navigation_Og_Mc

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Navigations anlæg til mc og bil
  • #1   7. jun 2006 jeg tror ikke at mio er god til mc da den ikke er vanstæt og så er den bygget på harddisk basis hvor rider er bygget på hukomelsekort og så er den vandtæt. som alternativ er der også garmin streetpilot.
    mvh allan h

• #2   7. jun 2006 Nej vandtæt er den ikke, derfor har jeg købt en vandtæt/stødsikker boks til at lægge den i.
    Har ikke set Rider på klos hold, men hvis det kun er med få lande på sdkortet, skal det jo skiftes ved kørsel over landegrænse, og så kan jeg forstille mig i pis øsende regnvejr at skifte kort.
    Dsværre har jeg ikke lyst til at skille min mio ad ennu, og kigge på den "hardisk". Jeg er ikke det mindste nervøs for at den har en HD, der findes jo masser af udstyr der er transportabelt med en HD.

Kommentér på:
Navigations anlæg til mc og bil

Annonce