{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  KTM
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
    #1   2. apr 2012 Hvis den er ordentligt vedligeholdt, så er det ingenting.

Men er den dårligt vedligeholdt, kan den være renoveret MANGE gange på den tid...

• #2   2. apr 2012 Det er ingenting - og er den generelt i fin stand er det bare go for it smiley Min egen købte jeg da den havde gået 140 timer - den spinder stadig der ud af og lyder og kører perfekt - den har til dags dato kun fået skiftet olie - filter og fået stillet ventiler !
    mvh

• #3   5. apr 2012 Tak for jeres indlæg smiley
    Har egentlig et spørgsmål mere.....

Jeg har forestillet mig at køre på den til og fra job, der er 25km hver vej, tror i den kan li det??
    Hilsen Kim

• #4   5. apr 2012 Skal selvfølgelig lige tilføje til ovenstående, at jeg selvfølgelig osse vil at den ud på div spor, grusgrave og strande smiley

• #5   7. apr 2012 Hey igen !
    Hvis det er hver dag du skal bruge den til transport til og fra arbejde - så skal det nok være en ktm med LC4 motor - ( ktm 620-640 og 660 ) da den har lidt længere mlm service intervallerne ( 5000 km mener jeg ) - Den er dog tungere at tumle til offroad end en ktm 400 -450-525 exc er ! De sidstnævnte skal ha skiftet olie og filter hver 10 time og ventilerne skal justeres engang imellem også - er man lidt fiks på fingrene tager et olieskift ikke længere end det tager at smørre madpakke smiley
    mvh

Kommentér på:
KTM

Annonce