{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.310 visninger | Oprettet:

Mc-Kamera {{forumTopicSubject}}

Hej Mcg..

Sommeren står på den tur igennem USA.. I den forbindelse vil jeg have fat i et mc-kamera. Det skal være nemt at montere, da det er en lejet MC jeg skal køre på derovre.. Gerne mange monterings muligheder, så det kan sidde forskellige steder på MC'en og måske endda hjelmen.. Så jeg kan få nogle fede optagelser med hjem fra ferien..
Tænker der gerne skal være Display på kameraet, så jeg kan se hvor det pejer hen, når jeg monterer det.. Så jeg ikke kommer hjem med optagelser der viser i øst og vest..
Til sidste prisen, har desværre ikke en formue. Men kameraet skal helst være af nogenlunde kvalitet, så det er nogle optagelser der er værd at se på.. Tænker om det ikke kan fåes i et prisleje på 1500-2000 kr?

Håber at kunne trække meget på jeres erfaringer og eventuelle optagelser.. På forhånd tak..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mc-Kamera
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.697
    #1   2. apr 2012 Den umiddelbare løsning er et GoPro Hero 960 som er nede i det prisleje. Det opfylder alle dine krav, bortset fra muligheden for en skærm.

Dog optager det i stor vidvinkel, så det stiller ikke så store krav til præcisionen under montering.

Det kan evt løses ved at lave nogle prøveoptagelser hjemmefra med det på hjelmen.

• #2   2. apr 2012 Man kan købe en skærm til at sætte på GOPRO, kender dog ikke funtionaliteten af den

Kommentér på:
Mc-Kamera

Annonce