{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
755 visninger | Oprettet:

Ebay erfaringer. {{forumTopicSubject}}

Hej Mc freaks. Jeg har lige invisteret i en Suzuki GSX 750 R Srad fra 1997.
Det er lidt et projekt jeg har købt ind så skal ha fat i lidt af hvert.
Er der nogle af jer der har gode og dårlige erfaringer med Ebay og hvordan med told osv? Håbede lidt der var en der var lidt inde i det handel på Ebay der gad og bruge lidt tid på at forklare lidt omkring det...
På forhånd tak .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ebay erfaringer.
  • #1   1. apr 2012 Køber alt på ebay, medmindre jeg skal bruge det dagen efter.
    Hold dig til ebay.de og ebay.co.uk så skal du ikke tænke på told etc, men vær alligevel på mærkerne da der sniger sig ting ind fra usa imellem annoncerne.
    Køb kun i usa hvis det er sidste option.

Betaler du med paypal er du sikret i hoved og ræv, så bare kom igang, der er tonsvis af penge og spare.

Krydstjek altid mellem ebay.de og ebay.co.uk delene kan være billigere på den ene eller den anden.

• #2   1. apr 2012 prøv at søge i forum efter ebay. Der er flere tråde med emnet. Jeg har også kun godt at sige om ebay.

• Ian P
    Ian P Tilmeldt:
    sep 2009

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 31
    #3   1. apr 2012 Det samme som Søren siger.

Men se dig godt omkring, der er stor forskel på priserne. Fragtpriserne kan let overstige produktets pris, jeg synes især de engelske fragtpriser virker høje.

• #4   1. apr 2012 Og af uoriginale dele skal du ikke bare købe det billigste af det billigste, undersøg på nettet om varen inden du køber den.

Vær ikke bange for at du får noget forkert hjem og pengene er tabt, har et par gange eller 3 sendt vare retur og fået pengene tilbage.

• #5   1. apr 2012 Vil give Ian ret fragt priserne er engang imellem mega høje, nogen gang tror jeg de satser på at det skal sendes ud af landet.
    Men udover det er der ikke noget at klager over

• #6   1. apr 2012 eBay er okay men hold dig til betaling via paypal, er der en der skriver at hans paypal er gået ned og at du skal overføre penge til et kontonr. Skal du bakke ud for så er din sikkerhed væk og du får helt sikkert ikke varen.

• #7   1. apr 2012 Tusind tak for hjælpen var lige alt hvad jeg skulle bruge smiley

• #8   1. apr 2012 Karsten

det kan skam også ske med paypal. Paypal er langt fra sikkert, dvs. man skal stadig vælge med omhu.

Jeg har betalt halvdelen af mine handler (godt over 500) uden paypal og aldrig haft problemer. Du kan se folks bedømmelse og finde ud af om de er ærlige eller ej.

Alt efter pris på dele kan det være fint IKKE at betale med Paypal da paypal forlænger deftige gebyr, både fra sælger og køber (i form af valutaomregning).

Generelt bruger jeg paypal hvis det skal gå hurtigt og det er små beløb. Større beløb (over 10000 kr) betaler jeg pr bankoverførsel da paypal ikke kan håndtere dette. En EU bankoverførelse tager typisk 2-3 dage, med paypal kan der gå en uge før de overfører dine penge.

• #9   1. apr 2012 Tak for info søren.

• #10   1. apr 2012 Jeg bestilte et par greb i UK. men de blev sendt fra Hong Kong, så der kom lige lidt afgift på, men de var stadig billige

• #11   1. apr 2012 Småting som greb, tank pads mv slipper for det meste igennem tolden uden problemer

• #12   1. apr 2012 Søren V det passer så ikke helt, har købt Mercer fælge til min nabo som kostede 24k, det er mere hvad banken har sat grænsen til på handel ud af landet pr. Måned.

• #13   1. apr 2012 Bankoverførseler er endegyldige,.du har 0 sikkerhed som du har med paypal,. det kan godt være gebyret værd.
    Paypal tager ikke en uge.
    Når sælger er adviseret om din betaling fra paypal kan han sende varen. Det sker ofte den samme dag,.

• #14   1. apr 2012 søren v
    du er da helt ude i hegnet, eu overførsler 2-3 dage, det bare umuligt at sende penge fra egen bank til udenlandske banker

paypal er sikkert, ellers var der nok ikke belæg for dette

bedømmelser på ebay kan fakes, sådan er itverdenen

• #15   2. apr 2012 Jeg bruger også Paypal, da de beskytter dig og køber, men jeg kigger også efter ratings.. Det betyder meget for dem at de har 100% gode ratings, så der er god service på.
    Det er 10 dage siden jeg bestilte nogle håndtag fra Hongkong, det tager lidt tid, men jeg er nu sikker på de er på vej..

Har modtaget to greb, den ene var der fejl på så jeg skrev til sælger at der var en fejl og jeg ville gerne sende et billede, men det var ikke nødvendigt, så han sender et nyt her en af dagene.. (gratis)

Go for it!

• #16   2. apr 2012 Bodie B , du må også hilse ude i hegnet, da det selvfølgelig ikker er umuligt at overføre penge til en udenlandsk bank.

Kommentér på:
Ebay erfaringer.

Annonce