{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
857 visninger | Oprettet:

1000km eftersyn, max kilometer? {{forumTopicSubject}}

IGårskulle jeg bestille 1000km syn, og det kunne først blive 17.juli....hmmm det syners jeg godt nok er lang ventetid.

Nå, jeg spurgte hvor meget den måtte rende iden og meknikeren svarede plus/minus 500km.

Nogle her der ved om det gør noget hvis jeg kører mere, da det er rimelig irreterende at skulle "spare" på mc'en nu når vejret endelig er her...

han snakkede om at der blandt andet skulle stilles ventiler og jeg tænker om det kan påvirke motoren negativt at jeg drøner rundt på 1600- 1700km...

NOgen klogehoveder der har kommentar

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  1000km eftersyn, max kilometer?
  • #1   7. jun 2006 Tja min mekker siger ikke noget til at jeg overskrider med 1000 -2000 km.jeg tror det er alt efter hvor man for sit service lavet.
    olien kan sagtens holde til at køre 10000km så det er ikke derfor.
    Henrik

• #2   7. jun 2006 det er kun for at få de værste "spånder" ud af motoren,
    ville dog ikke mene at +500 km gør noget, evt skift olie og filter selv (brug orginal filter)

• #3   7. jun 2006 spånder...den fløj lige over hovedet på mig, hva mener du?

• #4   7. jun 2006 han sagde også at jeg ville få den itlbage samme dag som jeg afleverede det, men så rettede hanlige på sig selv og sagde at jo det tog da neget af dagen for de skulle jo stille ventiler osv. Det var nok bare for at lyde som om de lavede "en del".

Men jeg tager en snak med ham dernede om det gør noget at jeg kører mere. Det skulle jo nødig gå ud over garentien eller noget

• #5   7. jun 2006 jeg har lige haft min til 1000 tjek i går, og den havde gået 2300km, pga ventetiden og det sagde de ikke noget til

• #6   7. jun 2006 Jeg ville skifte olien selv, hvis der var så lang ventetid. Ved tilkørsel er dersansynlighed for det kommer lidt spåner i olien, og dem ville jeg helt ikke have med mare ens højst nødvendigt.

• #7   7. jun 2006 Det er vigtigt, at du kommer til service ved 1000 km. Motoren er forsynet med speciel tilkøringsolie, og flere ting kan gå galt hvis du ikke får skiftet. Lad være at skifte selv, da det går ud over din garanti. Det er korrekt, at der skal stilles ventiler. Hvis de først vil lave det den 17 juli, så find en anden forhandler. Her i Sønderjylland kan vi få sådan noget lavet med det samme. Pas godt på din fine motor, så holder den næsten evigt.

Kommentér på:
1000km eftersyn, max kilometer?

Annonce