{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
970 visninger | Oprettet:

Dyser til suzuki motor {{forumTopicSubject}}

Hej..

Har en suzuki med en 1135ccm ef motor i, fra midt firserne. Der er monteret tråd filter på den.

Når man kører almindeligt uden at accelerere går den ikke så godt, den går ikke så jævnt.. Så snart man gir´ den lidt gas går den fint, og får den meget gas går den MEGET fint hehe.. Der sidder 175 dyser i den, men lyder det ikke af meget?

Det er nogle ordentlige huller der er i dem, så tænkte om den går for fed, og hvad i ville gætte på den evt skulle kører med af dyser..

Nogle forslag..?

Mvh Chris

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyser til suzuki motor
  • #1   29. mar 2012 alt andet end indkøring med 4gas måling er rent gætværk.

et "for" åbent filter kan også være et problem.

• #2   29. mar 2012 Dav Kim..

Ja det kan godt være filtret er lidt et problem.. Men kunne godt være der var nogle der kunne sige, om det var helt hen i vejret med de dyser.. Hvis man nu normalt kører med 150 eller sådan noget, så er de jo nok lidt store..

Hilsen Chris.. Din tidligere kollega(-:

• #3   30. mar 2012 Haha...den havde jeg ikke lige gennemskuet ! Håber snart du kommer tilbage igen !!

Men det med at filter kan være for åbent kan du ret hurtigt undersøge i samarbejde med en rulle gaffa tape, hvis det bliver bedre med filteret delvis dækket så kan du jo nok godt selv regne svaret ud.

• rasmus t
    rasmus t Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 346
    #4   30. mar 2012 Har haft en med åbne filtre og udst.. dysser 147.5 og nålen et hak op, det kørte fint på min, men om det gør på din ved jeg jo ikke.
    Mener std er 120-122.

• #5   30. mar 2012 Skrug det originale luftfilterkasse på med tilhørende element og juster den op, så kan det mulige lade sig gøre

• #6   30. mar 2012 Tak for svar..(-:

Tror vi prøver med nogle andre dyser, der er lidt mindre og ser om det hjælper..

Jeg tror ikke der er plads til en original filterkasse, da motoren er flyttet i en anden maskine(-:

Men jeg prøver mig lidt frem med noget tape, filter og dyser hehe..

Kommentér på:
Dyser til suzuki motor

Annonce