{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kom med jeres mening
  • #1   29. mar 2012 Ser godt ud.
    Pænt og overskueligt smiley


  • #2   29. mar 2012 Ser skide godt ud.. Det eneste jeg bliver pisse irriteret over, er at det ikke ligger i nærheden af fyn:D

  • #3   29. mar 2012 flot side ...komer der et større udvalg...

  • #4   29. mar 2012 Mange tak for jeres positive feedback smiley


    Udvalget er vi i fuld gang med at udvide smiley Vi regner med at have over 100 varenumre om ca 30 dage smiley


  • #6   29. mar 2012 Vi = mig og min kæreste smiley

    jeps skal være ubrudt emballage, dog kan de fleste ting åbnes uden at ødelægge kassen/indpakningen og rturneres.

    Du har helt ret i det er lige så nemt, men du får på denne måde garanti og returret efter dansk lovgivning, samt dansk support som flere er utrygge ved i udlandet smiley


  • Esben F
    Esben F Tilmeldt:
    sep 2011

    Emner: 17 Svar: 454
    #7   29. mar 2012 Ikke lige det du spørger om, men ifølge loven om internethandel (som sikkert har et finere navn, som jeg ikke kan huske) er jeres returbetingelser ikke lovlige.

    citat:
    "Returvare skal sendes indenfor 14 dage og i ubrudt emballage."

    I må ikke kræve ubrudt emballage. I kan kun forlange at varen er i væsentligt samme stand. Ideen med loven er at man skal kunne prøve tingene af da man ikke har mulighed for at prøve den v. fjernsalg.
    Desuden mangler i at skrive hvem der skal betale hvilken fragt i forbindelse med returnering. Mener loven siger at man selv skal betale for returfragten, men skal have den fragt man har betalt for varen retur. Det må du lige undersøge. I det hele taget synes jeg du skal tage et godt langt kig på forbrug.dk. Det kan spare dig og dine kunder for mange ærgelser senere.

    (og så hedder det efter min mening: Returvarer skal sendes... eller En returvare)

    Desuden:

    Citat:
    "Vi kan næsten altid være lige så billige som i Tyskland, men husk vi yder 2 års garanti og 14 dags fortrydelsesret i forhold til udlandet hvor der ikke gælder samme regler."

    Det er selvfølgeligt al ære værd hvis i yder 2 års garanti. Det er jo mere en lovkravet i EU.
    Jeg vil bare gøre opmærksom på at der er ret stor forskel på reklamationsret og garanti. Hvis det er garanti i virkeligt mener må jeg tage hatten af - vær dog 1000% sikre på at i har jeres leverandører med på den, ellers hænger i på den.
    HVIS det er reklamationsret i yder er det ulovligt at skrive "i forhold til udlandet". I hele EU er det de samme regler.

    Pas på endelserne på ordene. Det betyder ikke en skid! for forståelsen, men det er sjusket og (for nogle) fortæller om jeres (manglende) seriøsitet.
    F.eks.: "...for det at kører motorcykel ..." er kører uden r, altså køre.

    Hvis der kun er Mikkel Friis der er "os" synes jeg I/du skal skrive det istedet.




  • Esben F
    Esben F Tilmeldt:
    sep 2011

    Emner: 17 Svar: 454
    #8   29. mar 2012 Ellers fin og overskuelig side forresten.


  • #10   29. mar 2012 Esben: Du har helt ret i dine antagelser smiley Vi er dog langt fra færdig med betingelserne, men skønt og få dit synspunkt og råd med på vejen, det skal selvfølgelig være iorden og på plads inden vi gør i luften med siden. Vi havde ellers forhørt os omkring det med ubrugt emballage, men den må vi have taget op igen så. og vi skriver "vi" fordi vi som sagt er 2 om at drive det.


    Hans Henrik: ja der er jo altid fordele og ulemper de forskellige steder, men vi gør hvad vi kan for at give vores kunder en god oplevelse smiley andre vælger kun at handle dansk


  • #12   29. mar 2012 OT: Jeg handler helst uden for DK. Især grundet porto/fragt - som i DK er særdeles dyr.

    Mange af de store butikker i EU - kører flatrate eks. med DHL.

    Det giver en helt anden slutpris....


  • #13   29. mar 2012 Hans Henrik: Jeg har købt bukser, jakke, handsker og hjelm til kæresten i Danmark smiley så jo handler absolut også dansk, hvis det er muligt. Jeg har købt mine egne bukser og støvler i dk også, men ja min hjelm, handsker og jakke er fra tyskland smiley

    Men ja lad os se hvad der sker smiley


  • #14   29. mar 2012 Hvor får du varerne fra?

  • #15   29. mar 2012 Jeg savner en ordenlig dansk hjemmeside med mc udstyr. Det har i godt gang i synes jeg!

    Handler selv helst i Danmark. Dels for nemmere service og for ikke at kaste for mange penge i udlandet. Havde Danmark netshops som udlandet og kunder begyndte at handle hos dem, vil priserne også falde.

    Vi tager arbejdet og pengene fra os selv og sender det hele videre til Tyskland/England. Sørgeligt...


  • #17   29. mar 2012 helt ærlig ...hvad er det for fordomme ..er janteloven virklig så stærk i dk ...synes det er fedt med nogen der vil selv...godt gået mikkel....

  • #18   29. mar 2012 Hans Henrik: hvorfor kan du ikke bare håbe det går godt for dem. det sgu da en mærkelig holdning.

    Fin side Mikkel


  • #19   29. mar 2012 Hej
    ja en ok side, men navnet er lige tæt nok på mctopgear, men ok i får det alle svært men husk at få juraen med


Kommentér på:
kom med jeres mening

Annonce