{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mc kort
  • #1   28. mar 2012 Nej det skal du ikke =)

• #2   28. mar 2012 Hej

Nej , du kan sagtens tage MC kort uden bilkørekort.
    Så bare kom i gang smiley

Mvh

• #3   28. mar 2012 Det kreves ikke bil kørekort for at tage mc kørekort, men hvis det er under 2 år siden der er taget Bil kørekort bliver mc kortet noget billiger.
    Alt efter hvor i landet du befinder dig, er der diverse tilbud på lov pakken til mc kort, Her er et fra Hellerup til lige under 7500 kr.

(link fjernet)

MVH

• #4   29. mar 2012 Der er nogle køreskoler der kræver bilkørekort for at du kan tage til MC, ved dog ikke hvor udbredt det er

• #5   29. mar 2012 nej det er ikke et lov krav.

• #6   29. mar 2012 Det er ikke et lov krav som der bliver sagt. At du skal have bil kort for at tage MC kort..

Men som Ronni J siger..

Så ville min MC køreskole heller ikke have folk der ikke have taget deres bil kørekort..

Og fik det pænt forklaret af min lærer.. På MC er der en del mere at tage ind de første ture.. Og i bilen sidder du beskyttet + en erfaren person kan tage rettet og selv har pedalerne..

På mc kan de kun råbe højt i øret.. Hvilket som regel ikke hjælper når vi først er på det stadie, hvor det skal til.

-

Hvis du har kørt scooter før hen eller lign. Tror jeg dog ikke det bliver et problem.. Og følger du dig ikke tryg efter manøvrerbar.. Kan man jo betale sig ud af endnu en tid på manøvrebanen..

Så kom i gang med det kort. God vind.

Kommentér på:
mc kort

Annonce