Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.
  • skift fuger i badeværelse 2.000 kr.
  • Fjern ukrudt. 700 kr.
  • Rengøring - 32kvm 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pas På , Psykopaterne er derude
  • #1   28. mar 2012 det er sgu da ham idioten på mc´en der starter det

• #2   28. mar 2012 repost

• #3   28. mar 2012 Nu må i sq styre jer , fordi han sparker til bilen er vel ikke grund nok til at forsøge at slå ham ihjel , men ja de er nogle klaphatte begge to :o)

• #4   28. mar 2012 Så skal man dæleme have briller, hvis man syntes det er bilisten der starter dette her.
    Bilisten "klemmer" ham lidt, og så er der nogle verbale øretæver frem og tilbage. Men manden på MC starter da med at sparke på bilens forskærm, ja og så ender det jo meget morsomt.
    NB: Sjovt klip.

• #6   28. mar 2012 Ja, det er flot... et spark på en død genstand, det skal da straffes med mordforsøg. Godt set.

• #7   28. mar 2012 Nu så vi jo ikke optakten. Jeg tvivler på at bikeren sparker til bilen uden grund. Og nej. Man må ikke sparke på biler... Bare spørg Bendtner ;0)
    Men at sige at han selv ber om at blive påkørt på det groveste, det er måske lige at stramme den?? Det ligner godt nok et forsøg på at tá livet af ham..

• #8   28. mar 2012 Sådan kan det gå i trafiken når mænd ikke får sex nok , husk det

• #9   28. mar 2012 har lige set klippet igen, og ja måske starter ham på mcén .......
    men havde det været mig på mc ,havde jeg knust side ruden med min hjelm og hevet chauføren ud af bilen og hakket ham en af hjelmen også

• #10   28. mar 2012 Vil helst ikke møde jer i traffiken hvis i syntes at det retfærdige gøre at hun kører med fuld pedal ind i en bil med ham liggende på hjelmen.

det var da kun hans held at bene ikke kom i klemme.

tror nu ikke han sparker til hendes bil bare fordi hun holder lidt tæt.

• #11   28. mar 2012 Sad lige og så video´en et par gange til.

er faktisk rimlig sikker på at hun faktisk rammer ham til at starte med.
    som gør at han bliver sur.

man kan se på bagenden af cyklen at den lige får et skub lige inden bilen holder stille.

• #12   28. mar 2012 I klippet er det manden på mc der overreagerer, ved at køre ind imellem hvor der ikke er plads, og derefter sparker han til bilen. De verbale ørertæver er vel ok begge veje, men mcíst laver to forseelser i træk..

Skulle billisten bare acceptere at hans bil bliver sparket til fordi han ikke giver plads?
    Kald det lige et mordforsøg igen??? Han skubber jo bare lidt. Det er selvfølgelig heller ikke i orden, men sådan en type fatter det vel ikke på andre måder?? Snup hans kørekort!
    Dernæst kasper han sig (som jeg ser det) op på bilen hvorefter billisten panikker - forståeligt nok. Med det blik i øjnene mc manden har i øjnene - han ligner jo en der vil slå ihjel.
    Jeg er dybt rystet og flov på mc-folkets vejne.

Vi har vel ikke særrettigheder?

• #13   28. mar 2012 Min konklusion er at de begge er idioter! Man må altså ikke køre imellem biler på den måde, men der er ingen der er berettiget til at ødelægge hinandens ejendele eller liv og lemmer.

Tag begge deres kørekort, når deres lunte er så kort!

• #14   28. mar 2012 Forstår ikke du er flov over mc folket.

du aner jo ikke hvad kvinden gør eller råber da han vender sig om og kigger på hende?

der må jo være en grund til at han bliver hidset sådan op lige så snart at han holder stille.

Jeg ville personligt nok også ligne en der var parat til at slå ihjel hvis en bil med vilje vælter mig og derefter kører ind i en genstand mens jeg ligger oven på hjelmen.

• #16   28. mar 2012 Uanset hvem der har skylden, er det totalt grineren at se på!

Flere links af den slags, please? smiley

• #17   28. mar 2012 Der er 2 idioter i den film her.

• #19   28. mar 2012 Han skal bare holde sin linie... Han skulle da lige give min bil et los på den måde.. Så røg dét knæ sg..

• #21   28. mar 2012 Hm, er jeg den eneste der bemærker, at Fiat'en holder næsten på tværs af vejstriberne? Kan det ikke tænkes at det hele startede med at bilisten prøvede at køre ind i motorcyklisten, da denne måske lanesplittede? Har selv set bilister, der spærrer og endda kører ind i motorcyklister, når de lanesplitter. Min pointe er blot, at reaktionen er uforholdsmæssig voldsom.

• #22   28. mar 2012 Sorte Slyngel Ø

Du er ikke den eneste , men vi kan jo aldrig vide hvad der er sket inden der kom kamera på :o)

• #23   28. mar 2012 Cola, tjek.... Popcorn, tjek... Benzin på bålet, tjek...

Normalt himler folk op herinde om sindssyge bilister og manglende overholdelse af vigepligt osv.... Og nu forsvarer i en billist der i flere tilfælde påkører en mc... Jeg er ikke nogen engel jeg bliver også hidsig over idioter i trafikken men og køre nogen ned på den måde... Argh come on....

• #24   28. mar 2012 Michael #ZipcodeMC #

Ja jeg forstår det sq heller ikke , her er da et eksempel på en rigtig psykopat
    bevares jeg ville da også blive sur hvis nogen sparker på min bil , men det er da kun en bil :o)

• #25   28. mar 2012 Træk begge parter med ud bag, og skyd dem. de er sgu begge syge i hovedet, uanset hvem der har gjort hvad, er begge 2's opførsel langt ud over det acceptable.

• #26   29. mar 2012 Lige præcis. Jeg mener bare vi ikke skal holde hunden over nogle. Heller ikke vores egne.

• #27   29. mar 2012 Enig enig!

• #28   30. mar 2012 Motorcyklisten er altså stadig gal på den når han forsøger at knibe sig igennem selvom kvinden i bilen skulle opføre sig ekstremt dumt. Havde man haft en fungerende hjerne på mc havde man undgået situationen og drejet af eller overhalet på et tidspunkt hvor det ikke kunne ske. Så havde det været en god tur på mc den dag... Handler det ikke om at undgå sådanne situationer i sit liv???

• #29   30. mar 2012 Det han gør er fuldt ud lovligt i brasillien.... at hun vælger at klemme ham er ikke lovligt.. at han sparker er til hendes pispotte er heller ikke lovligt, men at hun først påkører ham og mcén og derefter bakker tilbage og påkører ham igen er ik kun hjerne dødt men også mordforsøg... han tager derefter nøglen fra hendes bil så hun ikke kan stikke af inden politiet dukker op.. et klip der har været meget i de brassilianske nyheder omkring roadrage....

men min mening om det er at hun skulle sparkes hårdt og gentagene gange i Fxxxxx... og det gælder alle de mongoler på gader og motorveje der ikke mener at man skal have lov til at snige sig forbi... betyder jo ik en skid for en når man sidder i en bil uden udsigt til at komme frem pga kø....

Kommentér på:
Pas På , Psykopaterne er derude

Annonce