1.130 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

YEEES FØRSTE TUR ! - men ! YEEES FØRSTE TUR ! - men !

SÅ fik jeg cyklen hjem igår ! - og trods min frygt for at mit problem med at benzinen løb over i karburatorerne - startede den og kører alligevel smiley - MEN ! har et problem med at alle lamper blinker i instrumentbrættet, og speedometeret kører op og ned selvom jeg holder stille.... mit gæt er en løs forbindelse et sted. men hvor ? - Nogen der har en GSX-R 600 Srad som har haft lignende problem ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  YEEES FØRSTE TUR ! - men !
  • #1   26. mar 2012 ville også gætte på løsforbindelse.. men nej har ikke oplevet noget i den stil smiley

• #2   26. mar 2012 Jeg har prøvet noget lig.n med min gamle R6'er. Omdrejningstælleren fløj frem og tilbage, og mener også der var noget med lyset i instrumentbrættet. Det var vist bare et nyt batteri der skulle til. Men det er mange år siden, og er ikke helt sikker på om det bare var det.

• #3   26. mar 2012 har du kæde på?
    er den i gear?
    følern til spedometer ,sidder på skruet fast på fortandhjulsdæksel,
    der går den igemmen dækslet,og måler hastigheden på fortandhjul... ikke fortandhjul direkte!, med en slags møgtrik med 4 eller 5 vinger på... husk hvis du åbner og piller dækslet sidder skruet fast med en unbracko bolt 6mm tror jeg vist nok,, gi den locktite!!!! det blå..........
    fortandhjulsdæksel ,er der påmonteret en koblingssnegl i med skrue moment,der spænder koblingssneglen ud og trykker på koblingspinden... skil det forsigtigt ad,... du skal ikke råspænde selve dækselsbolte de skal kun ha 10nm... det samme med følern..... der er gevind i koblingsdækselet....
    men vingemøktrikken på fortandhjul kan du godt gi et par kg og husk locktite.... . mange der har fortrudt de ikke har brugt det....

• #4   26. mar 2012 Wagner!

Har prøvet at smække et nyt batteri på - det var også mit første bud.
    men det hjalp dog ikke.

Tue.

Ja har kæde på.. den gør det både i frigear og når jeg kører. den gør det specielt når jeg bremser, og når jeg blinker.

• #5   26. mar 2012 kan være et brud på en af de ledninger... måske er følernledning klemt,
    pik kåben af så kan du n´bedere se og arbejde med den

• #6   26. mar 2012 Tue J

Ja det er også det jeg tænker, og så noget cover der er blottet som så kortslutter med stel eller lign.

• #7   26. mar 2012 Prøv at hiv lidt i ledningerne ved venstre luft indtag, der sidder alle stikkene samlet.
    Min har også gjort det engang, men det var fordi at batteriet var dødt, men det har du jo udelukket med et nyt smiley

• #8   26. mar 2012 ja netop.. en ledning der trækker stel... lyder sandsysnilgt...
    men det kan også være ind i et stik ,der er sat sammen med et andet... ir ir ir er ikke det bedste,, og susuki srad ledningsnet er ikke det bvedste..
    skil alle stik ad. du kan komme til .. ikke så svæet... kig efter ir... gi det godt med kontaktspray:) mange der glemmer eller springer over ledningsnettet....

• #9   26. mar 2012 ja der sidder et stort gult stik smiley skilte det ad og gav en god omgang kontaktspray i samme omgang som da jeg skiftede batteriet smiley

• #10   26. mar 2012 hva med statoren..?

• #11   26. mar 2012 den har jeg dog ikke haft kigget til.

• #12   27. mar 2012 Mine forældres bil gjorde det samme, har ingen idé om det kan sammenlignes. Men alt blinkede og viserne kørte op og ned. Der skulle et helt nyt speedometerhus til.. Tror jeg nok de kaldte det.

Kommentér på:
YEEES FØRSTE TUR ! - men !

Annonce