Kluns til damen!??? {{forumTopicSubject}}
Så er det ved tid, at damen også får lidt kluns til MC-turene!
Hun har i forvejen handsker, hjelm og støvler, så det er kun jakke og bukser vi leder efter.
Vi var i Føtex idag for at se lidt på de de havde, og det virkede såmænd fint nok - og jeg var endda overrasket over hvad man egentlig fik for den lave pris! Men men.. Selv en small var alt for stor. Så var vi nede ved Harry motor i Randers, og der kostede det billigste sæt 3000kr (et tekstil IXS)
Det kan da gøres billigere?? Jeg tænker lidt i at hente noget i tyskland, for prisen er da noget lidt andet der? Så kunne det også være, at der blev råd til noget godt alligevel!
Jeg ved, at der ligger en forholdsvis stor MC-butik lige nede ved der der store nye (?) center i det aller nordligste Tyskland.. Men hva faen hedder denne butik?
På forhånd tak!
Simon.
apr 2006
Følger: 18 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 62 Svar: 463
mcbixen.dk
mcnetbutikken.dk
jan 2006
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 24
Prøv mc-online.dk. Har selv et sæt derfra og der er en ok kvalitet til billige penge.
jan 2006
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 24
maj 2004
Følger: 59 Følgere: 52 MC-er: 2 Annoncer: 2 Emner: 43 Svar: 2.077
mvh allan h
maj 2006
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 22 Svar: 111
for en efter min mening rigtig lækker jakke og ok bukser
og hun er 165 48 kg og det passer kanon
PS bukser skulle bare bestiles hjem vente tid 2 dage
men prøv at tjek det ud
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 291 Svar: 3.016
apr 2006
Følger: 18 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 62 Svar: 463
Jeg kender en, der købte en læderjakke fra T. Hansen. Efter 4 mdr. brug (uden at køre mc) var der slidt hul i jakken af albuerne... Hmmm? Pas på med Thansen
maj 2006
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 22 Svar: 111
men jeg er nu ganske over bevist om at kvalitet er ok på dedwell ikke noget jeg kan sige meget om da jeg kun har kørt 6 timer i min læder dragt men der er altså det hele af normale beskytelse i dragten og den jakke til konen er ikke læder men cordura jakke og buks men kan da være at jeg tager grundig fejl men det håber ja da ikke eneste bekymring jeg har til tøjet er om syninger holder mere en 1 -2 sommer men 2 sommer er squ ok til prisen da jeg regner med at der sikkert er råd til kvali tøj og at vi ved med sikkerhed at mc turing er noget for os
jeg er også normalt skeptis over for firma som t h
mar 2005
Følger: 35 Følgere: 35 MC-er: 2 Emner: 9 Svar: 279
Kluns til damen!???