{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  godt eller dårligt byt ?
  • #1   20. mar 2012 Du vil jo få forskellige svar, alt efter hvem man spørger - men jeg ville ikke gøre det smiley

  • #2   20. mar 2012 Ud og køre en lang tur på dyret og se om du kan lide den.
    Det eneste der tæller er vel om du synes den er sjov at køre på.

    Jeg tror dog at du skal være rimilig sikker på at det er noget for dig, den er ikke så nem at sælge som den du har nu så du er rimilig gift med den hvis du bytter


  • #4   20. mar 2012 Ja det ved jeg også mere for at hører om alle er negative eller positive overfor sådan en bytter smiley

    Hvorfor ville du ikke selv Kim ? smiley


  • #5   20. mar 2012 hvorfor ikke goere som en foreslaar i din bytte annonce og skifte styret

  • #6   20. mar 2012 Mærket siger mig ikke så meget smiley
    Hvis det er for at få en naked bike, så kan du da ligeså godt tage en kawasaki er6n eller noget i den stil.


  • #8   20. mar 2012 spørgsmåler er vel meget enkelt vil du sælge din egen cykel for 29.900,- ?

    for det er jo det du gør hvis du siger ja,

    //Kenneth


  • #9   20. mar 2012 nej tag dig nu sammen ...NEVER....

  • #10   20. mar 2012 fyr et inlæg herind med du vil bytte og se hvad der tilbyder sig....

  • #11   20. mar 2012 ok har du gjort sorry....


  • #12   20. mar 2012 er6n og z750 er også 2 super skønne cykler, men de kommer lige endnu 10,000 højere op i pris.

    De billigste er6n jeg kan finde ligger på 55,000 og z750 fra 60,000

    Elsker kawasaki og kørt del cross på kawa så jo det er da mærket for mig smiley



  • #13   20. mar 2012 Så tag da og spar lidt mere op så du har til er6n eller z750 smiley

  • #14   20. mar 2012 I realiteten tilbyder han dig 30k for din mc. Det er faktisk en god pris for en gsx750f. De sælges privat til 30-35.000. Så bytteprisen er helt fair, for jer begge.
    Jeg ville helt klart gøre det, den gt650 give dig med sikkerhed et større smil end din nuværende gsx.


  • #15   20. mar 2012 der kan jo aldrig ske noget ved at tage ned og prøve den smiley

    men med 72 HK er der vel også mindre ryk i den end min nuværende


  • #16   20. mar 2012 Hvor længe har du kørt på din suki.. Prøv lige at se tiden an, evt. kør mere med benene og mindre med armene..

  • #19   20. mar 2012 har set der er mange for og imod herinde og den nok er en del svære og sælge end en kawa og værdien falder med det samme.

    Har faktisk luret på den du linker til og synes den er sprød, dog ikke loige farven, men kan der jo gøres noget ved.. Har du handlet med Friis mc og ved du om de er til at handle med ? behøver jo ikke være imorgen jeg skal have nyt har tid nok..


    Martin: Jeg har kørt ca 1300 KM på sukien og halvdelen af tiden med fruen bagpå smiley


  • #20   20. mar 2012 Prøv lige den hyosung først. Du vil næppe føle den mangler kræfter under 150km/t

  • #21   20. mar 2012 Lyt til Jesper (Virum) P.
    Jeg har selv haft en Hyo GT650N.
    Den er meget sjovere end din GSXF.
    Jeg kørte 13k uden problemer og solgte den med en relativt lille tab efter 2 sæsoner, på under 1 måned.


  • #23   20. mar 2012 1500 km er jo heller ikke meget. Du er først ved at lære den at kende. Men prøv på næste tur at klemme lidt mere om tanken med lår basserne og slap mere af i armene. Du skal kun lige klemme fast om håndtaget. Du er ny på cyklen, du bruger muskler som du ikke er vandt til. Og hvis du spænder unødvendigt vil det komme til at gøre ondt. Har skam været turen igennem og jeg er stadig rimlig ny..

  • #24   20. mar 2012 Dårligt byt - ganske enkelt.

  • #25   20. mar 2012 Jeg har været oppe og prøve den. Der havde vi snakket om at bytte min intruder lige over for den. Og det kunne vi godt. Da jeg så kommer tilbage fra min prøvetur snakker vi om handlen, hun er rigtig sød og nem at snakke med. Der skulle laves nogen ting på intruderen før hun kunne tage den, og det endte med at jeg skulle give mere end jeg ville hendes vej.

    Med det sagt skal det MIN. være lige over. Den stod til 35.000 i vinters.

    Men den kører ganske udemærket, NOGET anderledes end din sukisukki..

    VH


  • #26   20. mar 2012 Havde jeg haft din kværn, ville jeg sælge din gsx'er privat, og så byde hende 30.000..

    Ved ikke hvorfor der er nogen der siger du vil fortryde det? - Self hvis cyklen alligevel ikke er noget for dig, men ja gensalgs værdien bliver altså lavere..

    Så du skal ud og prøve den først under alle omstændigheder, og hvis du er hooked, så kan jeg ikke se hvorfor du ikke skulle gøre det. Men du skal IHVERTFALD ikke smide knaster.


  • #27   20. mar 2012 jonas okay så de har sat den 5000 op i pris ? jaså er den jo nok ikke nem og komme af med,kan da forslå at de bytter lige over... hvordan er træk og stand på den ?

  • #28   20. mar 2012 Mikkel: Den er jo helt ny næsten, så standen er der ikke noget at komme efter på. Jeg kom jo lige fra Intruderen som jo trækker som en hest, det gør Hyo'en også men bare noget hurtigere og ikke ligeså kontant, men den var fed at køre på. Nåede kun at køre ud af en landevej.

    Det skal minimum være et bytte lige over, derfor forslår jeg at du sælger den først. Men det kan tage tid at komme af med sin maskine, hvis man vil have prisen.

    Jeg byttede til min nuværende MC for faktisk at se om jeg kunne sælge den hurtigere, eller for at bytte den videre (til selv samme hyosung), men jeg er sgu egentlig ret glad for den, den kører eminent, så tror jeg beholder den.

    VH



  • #29   20. mar 2012 Der er også min gamle. Og han er til at handle med.
    http://www.mymc.dk/se_detalje.asp?id=618


  • #30   20. mar 2012 Liltorp: På din profil står den som en 2008, men mymc har den stående som en 2010

  • #31   20. mar 2012 Det er en 2008. Den er først indregistreret i 2010. Det må mymc ha' taget fejl af!

  • #32   20. mar 2012 Prøv den og vælg den hvis det er præcis den cykel du vil have. Jeg synes du burde køre resten af sæsonnen på din suzuki da du med sikkerhed ikke kender den endnu, så med andre ord sælger du også en cykel hvis potentiale, for dig, endnu er ukendt. Det synes jeg er skørt.

    Ender du med at absolut ville eje den Hyo så skid da på gensalgsværdien. Jeg vil på ingen måder nedgøre maskiner i den billigere ende, men når du drømmer om en cykel til cirka 40k så kan den tabe 25% over de næste par år og så er den stadig 30k værd.. det har kostet dig 10.000.. mange nyere cykler taber mere pr år end hvad du overhovedet skal give for den 650'er.. få det ud af hovedet.. smiley


  • #34   20. mar 2012 Tjaeee. Hvis han ikke kender til forskellene mellem div årgange, så har han jo kun reg-attesten afholde sig til.

    Men holder stadig på en 3 år gammel Hyosung er en bedre mc end en gsx750f


  • #35   20. mar 2012 Endnu engang er jeg helt enig med Jesper. Og jeg har prøvet begge maskiner!

  • #36   20. mar 2012 Jonas: ja det r jo ikke ligefrem en gammel maskine og det burde jo virker og spinne som det skal smiley Men som nogen også siger hvad får jeg så ekstra for at købe f.eks en er6n istedet ved at ligge 10,000 yderligere ?

    Ved at ligge 10,000 efter får jeg et anderkendt mærke (kawa) og måske mere gennemprøvet teknik eller hvordan ?


    Udseende og den oprejste kørerstilling kan jeg lide på dem begge

    Jeg må finde en dag og tage ned og prøve begge cykler så kan de sammenlignes et sted og få fornemmelsen af dem begge smiley

    Har dog kørt på er6n under kørerkort og det virkerede umilbart godt, men var jo en skolemaskine..



  • #37   20. mar 2012 du får en cykel af meget dårligere kvalitet. ved at bytte.

  • #38   20. mar 2012 Ja, min eneste bekymring var hvor mange gange man kan stille på ventilerne.. Og der tror jeg også at suzuki/yamaha/honda har bedre komponenter.. men det kunne være sjovt at finde en der runder 100.000km på en hyo uden forkerte prutter..

  • #39   21. mar 2012 @Claudius: Snakker du af erfaring eller fordomme? GSXF'eren er en +20år gammel konstruktion der kun er blevet faceliftet. Så gammel at den endda er luftkølet!!
    Jeg har haft en Hyo og haft en kammerat der kørte GSXF samtidig. Køreegenskaberne på GSXF'eren når ikke Hyo'en til sokkeholderne og kvalitetsmæssigt har jeg ikke noget som helst at udsætte på Hyo'en.
    Har du andre erfaringer må du gerne fortællle om dem!


  • #40   21. mar 2012 Cladius: Eftersom Hyosung har haft et samarbejde med Suzuki siden 1989, bygget licensmotorer fra samme, og senere motorer til nogle af Suzukis maskiner, skal man ikke regne med at gå ned i kvaliteten ved at vælge en Hyosung frem for Suzuki.

Kommentér på:
godt eller dårligt byt ?

Annonce