Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kender du dette sted ? tyskland
  • #1   16. mar 2012 Vi har lige været der og det er et kæmpe vandland og deres vandrutche baner er sgu for fede. Der er noget for enhver, stor som lille.
    Vi var så meget heldige at få lejlighed lige op af det store telt da den årlige slager festival blev afholdt. Alt i lejligheden stor og hoppede i takt med musikken da de afholdt lydprøve. Fik ny og større lejlighed hvor vi ikke kunne høre musikken. Fedt sted og vi kommer helt sikkert igen.
    Skal sige at vi også (det synes fruen måske ikke) var så heldige at et kulørt mandeblad holdte fotosession i vandlandet med en utrolig godt skruet ung kvinde. :o)

• #2   16. mar 2012 Vi har været dernede 2 gange om året på ferie i de sidste 4 år. Lækkert område med superfedt vandland og et 'Jungleland' med masser af aktiviter for børn og barnlige sjæle. Vores unger elsker at være dernede og jeg synes også at hele området i er ok. Det ligger også centralt så en smuttur til enten Kiel (Louis.de) eller Lübeck er også muligt. Kunne godt tænke mig at komme derned på mc for der er masser af småveje og sving i området så på et tidspunkt tager jeg mc'en med på ferie derned.

• #3   16. mar 2012 Hej Kristian.

Dejligt og hører positive erfaringer smiley Du har ikke taget lidt billeder dernede fra ? vil gerne se lidt privatbilleder og ikke alt deres markedsføring smiley

Hvordan med priserne, synes du de er iorden ?

• #4   16. mar 2012 Der lyder til at være et super sted kunne også selv overveje at tage derned:)

• #5   16. mar 2012 Hej
    Har lige holdt vinterferie dernede,super dejlig sted.
    Prisen er meget billigere, end de danske feriesteder med vandland .
    Kørte også nogle turer i omegnen (i bil ) og når foråret nu så småt har indfundet sig ,så er der masser af skønne mc turer i området.

• #6   16. mar 2012 Flensborg - Munkbrarup - Husby - Sörup - Böel - Lindau - Kiel alle solskinsdage er der dømt "Motorrad rensstrecke" her :o)

Og så er Holsteinske Schweiz :o) find evt. inspiration her: http://www.kieler-banditen.de/motorrad-touren/index.php
    selve badetingen aner jeg ik noget om

Go tur - og besøg evt. B&B Dannevirke når du er på de breddegrader

• #7   16. mar 2012 Har taget billeder i deres store legeland som er kæmpe stort.
    Prisen var helt i orden, vi havde bestilt fri adgang til vandland og legeland alle dage. Kan ikke lige huske den samlede pris. Men kanon sted.
    Har været i et andet feriecenter, Damp Ostsee der er magen til men bare ikke så stort vandland. Men prisen er helt ok.
    Et super sted for børn og voksne.
    Send mail og så kan jeg sende lidt billeder.

• #8   16. mar 2012 Lyder dejligt med alt det positive dernede smiley Tror sku vi skal afprøve det f så

min mail får du lige i pm

Kommentér på:
Kender du dette sted ? tyskland

Annonce