{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.812 visninger | Oprettet:

Læderjakke - også til "hverdag" {{forumTopicSubject}}

Hej Alle.

Jeg har flere sæsoner i træk besluttet, at jeg vil have mig en ny sommerjakke, til når jeg ikke kører MC... Jeg har så fået den fikse idé, at jeg kunne købe en (rigtigt) lækker MC jakke i skind, så den kan bruges både med og uden MC... Men jeg kan ikke finde den rigtige, som behager mig... Der er altid enten for meget eller for lidt MC over dem, jeg kan finde...

Tag f.eks. nogle modeller fra Dainese, som er fede, men de "lugter" altså liiiige lidt for meget af MC, til at jeg vil gå i dem, når jeg ikke ligefrem kører MC. Jeg tænker på metal på skuldrene, meget kraftig slagbeskyttelse mv.

Så tilspørger jeg Jer: Hvad Søren skal jeg kigge efter? Jeg har selvsagt besøgt diverse MC templer i Østjylland, men de har sgu' aldrig noget hjemme, som jeg synes om... Jeg ved godt, at opgaven måske er svær og har meget med smag og behag at gøre, men jeg griber lige efter halmstrået her...

Jeg kan godt lide den stil - men ikke nødvendigvis farve - som man ofte ser racerkøreren Tom Kristensen i. Se f.eks. billedet på forsiden af hans hjemmeside http://www.tomkristensen.com

Hjælp? smiley

Mvh. Allan

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Læderjakke - også til "hverdag"
Kommentér på:
Læderjakke - også til "hverdag"

Annonce