{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.407 visninger | Oprettet:

genopbygningsafgift cbr.600.f2 {{forumTopicSubject}}

roder rundt i de her afgifter. jeg har fået fingerne i en cbr.600.f2 fra.92...den skal genopbygges. den skal have helt ny front og tank og kåbe. den har kørt 35000.km hvad har i andre givet i genopbygningafgift. hilsen tommy.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  genopbygningsafgift cbr.600.f2
  • #1   8. mar 2012 Gå på skal, og se hvad alm afgift er, det er ca 180% og du skal give ca 105% hvis det er en dansk totalskade, så er det bare at regne lidt på det, og du har en ca pris

  • #2   8. mar 2012 Du må ikke begynde at lave for meget på den... du skal bede om en b-vurdering dvs. du får den vurderet først og får en endelig afgift, hvor skader og mangler er trukket fra... det tager lidt længere end hvis du bare betaler det fulde depositum, men du slipper billigere.... og det kan kun lade sig gøre med en dansk skadet smiley tyske er stadig kun ± 5%...


  • #3   8. mar 2012 den skal bare være synsklar... dvs. bremserne skal være der og lygter osv. men der må gerne mangle plastik og alt andet der er ødelagt... jeg gav 16k for en gsxr1100 fra 92, hvor de normalt ville have 42k... og 22k for en cbr1000f fra 91, hvor fuld afgift var 38k...

  • #4   8. mar 2012 det er en dansk.. jeg har da billeder af den inden jeg skildte denad. mon de kan bruges. og den bliver bygget op igen i samme farver og det hele. det var mere for at se hvor meget eller lidt folk havde givet i genopbygnings afgift. så jeg ved nogenlunde hvor langt jeg skal ned i lommen efter guld til dem. det ville altid være rart at have noget at gå udfra.

  • #5   8. mar 2012 jeg kørte mine til vurdering uden plastik og smadret tank og flækket sæde... det giver helt sikkert afslag.. ved ik om før-billeder kan gøre det (tvivler) da du jo kommer med den mc der skal vurderes ud fra hvordan den står... "hvad du har brugt af energi eller givet for den og hvad du skal bruge af penge for at lave den, er de total ligeglade med ved told og skat... det var den besked jeg fik

  • #6   8. mar 2012 henrik. var det inden syn du kørte ud til skat. så de kunne se den eller efter syn.

  • #7   8. mar 2012 Det var inden syn, men han sagde at den skulle være synsklar... dvs. bremser og lys... han var ikke ude at køre på min, og den kunne heller ikke starte og udstødningen lagde ved siden af, og var fra en tilfældig anden mc .. han kiggede bare rundt på den og skrev ned, mens den stod bag i bilen.. smiley

  • #8   8. mar 2012 helt iorden. så skal jeg da stoppe med at samle mere på den indtil jeg har været i odense og snakke og vise den til dem.. tak for oplysningerne.

Kommentér på:
genopbygningsafgift cbr.600.f2

Annonce