Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SÅ er det KAMPAGNETID
  • #1   26. feb 2012 burde den kampagne med: se hinanden ikke komme på tv i denne tid ?

Men ellers god flyers de der har fået lavet

• #2   26. feb 2012
    Godt arbejde - Knud smiley

• #3   26. feb 2012 Mikkel:

Jeg har tilskrevet både Rådet for Sikker Trafik og vejdirektoratet, der står for se hinanden.

• #4   26. feb 2012 Godt arbejde Knud ! smiley

• #5   26. feb 2012 Har sendt den til den lokale avis, så må se om de vil sætte den i.....

• #6   26. feb 2012 Fint med lidt oplysning, men ved ikke helt om jeg synes den er så genial den poster. Når man læser den får man lidt det indtryk at budskabet i den er, at motorcyklisterne generelt har et dårligt ry fordi alle andre er nogle idioter som ikke forstår dem. Jeg tror ikke det er den bedste fremgangsmåde hvis man ønsker mere tolerance fra "pøblen" smiley

Og så synes jeg de to påstande:

"At mange motorcykler larmer, fordi
    køreren mener, at det hjælper på hans
    sikkerhed?"

og

"At motorcyklisters ofte spraglede
    dragter ikke bare skal være smarte,
    men også synlige?"

- er forkerte og tåbelige at fremsætte. Larmepotter hører efter min mening slet ikke hjemme i trafikken, og det er som om de retfærdiggøres på posteren. Jeg har selv kørt meget med een og det er fedt for den der sidder på cyklen. Men ekstremt irriterende at høre på når man prøver at nyde sommeren i sin have eller på villavejene. Det overdramatisere også indtrykket og fart for "tilskuere", og får en forbipasserende MC til at virke langt mere truende for børn og andre sarte sjæle. Så i mit hoved er der ingen undskyldninger for larmende motorcykler og jeg tror ikke I får "uindviede" til at mene andet.
    Så kunne I lige så godt også skrive at motorcykler tit kører på baghjulet eller laver brændere for at få mere opmærksomhed fra den øvrige trafik og herved forbedre vores egen sikkerhed...

Og den med de spraglede dragte holder sgu heller ikke - skriv i stedet at mange kører med gul vest fordi det er et kæmpe problem, at bilister ikke er opmærksomme på MC. Det andet er simpelthen for useriøst...

Håber ikke mine kommentarer falder i for dårlig jord. Det er bestemt ikke for at hagle nogen eller noget ned, men min objektive vurdering som jeg mener I bør forholde jer til - der kan være nogen (måske endda mange) i målgruppen som har det på samme måde som jeg. Og jeg mener det er meget vigtig at gennemtænke fremgangsmåden hvis målet er mere tolerance.

Tak fordi I gør en indsats omkring problemet!

VH Bjarke

• #7   26. feb 2012 Rigtig godt arbejde!

• #9   26. feb 2012 Det er f..... godt lavet knud,

• #10   26. feb 2012 Har smidt den til Randers Lokalavis, Nordjyskemediaer og berlingske smiley

• #11   26. feb 2012 Bjarke:

Man kan altid læse ethvert budskab med de briller man nu har på - op til dig. Vi der rent faktisk har lavet et stykke arbejde, har gjort det vi mener er det rigtige:-)

Mikkel: Fantastisk - ideen er netop at få opmærksomhed dannet "Viralt"

• Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066
    #12   26. feb 2012 rigtig godt lavet, vil dog give Bjarke delvist ret, det med at de larmer er vist kun en undskyldning at det er for sikkerhedens skyld.

har i hvert fald aldrig mødt nogen der sagde at de nok kom til at sætte en ny potte på for at folk kunne høre dem.
    Og seriøst, billister kan køre med en ambulance for fuld udrykning lige bag dem, uden de opdager det.

• #13   26. feb 2012 Det er dælme iorden :o) Har lige udskrevet et par stykker til at hænge op på arbejdspladsen smiley

• #14   26. feb 2012 Bjarke P: Nu er din tekst ligeså subjektiv som Knuds, på de to punkter, så er det jo bare ordkløveri..

Den er fremragende Knud.!

• #15   26. feb 2012 Nu vi er ved det:

http://www.youtube.com/watch?v=O_ulEy06npk

• #16   26. feb 2012 Kenneth H:
    Jeg har flere gange kørt bag en bilist der ikke har spottet mig, men ved at give den lidt at leve af, ser jeg at de spotter mig. - mine potter larmer lidt mere end org. og det var måske ligeså meget for at få den til at lyde godt, men når det så er sagt er det altså ret fedt at blive set/hørt hvor andre ikke ville have blevet det.

Er jeg virkelig den eneste der NYDER lyden af en motorcykel/bil hvor man kan høre en motor der IKKE er dæmpet ned til næsten igenting.? Bevares en scooter kan være rigtig belastende, men aldrig har jeg bandet over hverken amerikanerbiler eller MC'er når de triller forbi og lukker lidt op.

• #17   26. feb 2012 Jonas: synes sku godt en HD der kører op og ned af vejen konstant kan være ret irriterende.

Men ja lige vride lidt i håndtaget så er der fokus på der ligger noget bagved

• Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066
    #19   26. feb 2012 Jonas W

Nu er problemet ikke at se en der kommer bagved, kører du ind i ham er det din egen skyld, har ikke holdt bremseafstand

Problemet er folk fiser ud for ubetinget vigepligt foran os, der gør en larmepotte ikke den store forskel om den er på eller ej. de færreste kan alligevel høre det 80 m. væk med oprullede vinduer

Mere logisk ville det være om der stod:
    At mange motorcykler kører med langt lys om dagen, fordi
    køreren mener, at det hjælper på hans sikkerhed?

Synes heller ikke der er grund til at komme ind på at de larmer, det er mange folk ret trætte af i forvejen.

Men indlægget er ret godt lavet, og burde nok hænges op i div supermarkeder, tankstationer osv

• #20   26. feb 2012 Et godt stykke arbejde Knud.

Kommentér på:
SÅ er det KAMPAGNETID

Annonce