{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.257 visninger | Oprettet:

Cross støvler str.??? {{forumTopicSubject}}

Hejsannn....
Jeg står og skal bestille et par nye cross støvler til knægten der fylder 5år lige om snart;-)
Jeg syntes på et tidspunkt, at have hørt at de skal være 1-2 størrelser, større end man bruger i sko...
Er der et klogt hovede der kan be- eller afkræfte det???

Mvh Thomas

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cross støvler str.???
  • #1   14. feb 2012 Meget varierende fra mærke til mærke, mine seneste Oneal var helt almindelige i størrelsen.
    Rådfør dig med butikken og vær klar til at returnere.

• #3   14. feb 2012 Jeg plejer at købe samme størrelse som normalt. Har både et par Sidi og et par alpinestars

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.923
    #4   14. feb 2012 Glem det. Man køber ikke crosstøvler uden at prøve dem først.

Hvis nu du skrev hvor i landet du var fra eller udfyldte din profil, var det en hel del nemmere at hjælpe dig med hvor du så skulle tage hen...

• #5   14. feb 2012 Sajmon:
    Nej jeg kan godt se at jeg ikke har udfyldt min profil lige så grundigt som dig;-) men jeg er fra Nakskov.
    Hvad tror du der sker når man gir en cross-bidt knægt på 5år et par støvler på? Han syntes alligevel bare de er fede om det så er en størrelse 44;-)
    Det var meningen jeg ville bestille et sted, hvor jeg kunne få byttet dem til en anden størrelse.
    Jeg ville bare som udgangspunkt købe dem jeg tror han ville kunne passe.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.923
    #6   14. feb 2012 Det var ikke for at være spydig jeg skrev det med din profil, men som minimum bare en landsdel - således at folk evt kan anbefale dig butikker / forhandlere udfra personlige præferencer.

Som jeg f.eks gør når jeg siger du gør klogt i at ringe til GG Teknik i Fensmark. Han kan helt sikkert hjælpe dig... :o)

• #7   14. feb 2012 Jeg tog det nu heller ikke for at være en spydig bemærkning;-)
    Men jeg vil da helt sikkert tjekke GG Teknik ud, da han efterhånden også godt kunne bruge en ny nakkekrave. Jeg syntes heller ikke det er helt nemt at finde udstyr til de helt små.
    Tak for hjælpen allesammen...
    Mvh Thomas

Kommentér på:
Cross støvler str.???

Annonce