2.129 visninger
|
Oprettet:
Bedste kørestilling? styr? til nem styring/sving {{forumTopicSubject}}
jeg skulle til at sætte den orginale bro og styr på buellén
da jeg kan se den har fået et slag og har fået et brud så den kan ikke bruges.....
så er spørgsmålet nu inden jeg ofre penge på nyt styr eller bro
hvilken kørestilling og styr er bedst til at få sig en manøvere venlig og svingbar maskine.
da jeg gerne vil gøre mine køreegenskaber så gode så muligt for at få en let kørt maskine.
håber i forstår spørgsmålet og kan hjælpe
maj 2007
Følger: 56 Følgere: 59 MC-er: 5 Emner: 110 Svar: 1.796
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 121 Svar: 218
så vil gerne finde mig et godt styr nu her..
syntes når jeg har læst om "street figter", bølle maskiner og hvad de ellers kalder de nøgne cykler i test.. at der virker det som om at det er nogle maskiner som er manøvre dygtige og let kørte maskiner..
jul 2008
Følgere: 33 MC-er: 4 Emner: 34 Svar: 1.774
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 121 Svar: 218
min første mc var intruder 1400 med 110 cm bredt styr og fremflytter sæt, det ødelagde rimelig meget alt køre teknik for en ung knægt som mig.. så da jeg fik købt buell fik følte jeg ikke jeg fik det optimale ud af den..
buell´s motto er... Buell Own´s the corner... og det kunne jeg da godt tænke mig..
jeg har et højt bredt styr som jeg kan montere.. problemet er bare at mine kabler ikke er lange nok.. så det skal jeg lige have ordnet..
men tror det at det bliver et højt bredt styr i skulder brede..
tak for de gode svar.. hvis der flere tips og tricks der ude.. så sig endelig til:-D
mar 2007
Følger: 21 Følgere: 41 Annoncer: 1 Emner: 171 Svar: 1.727
Dog tager man så en del vind ved ret høje hastigheder.
jun 2007
Følger: 78 Følgere: 35 MC-er: 3 Emner: 33 Svar: 697
Du har den fedeste kværn-ever made.
nov 2007
Følger: 23 Følgere: 24 MC-er: 9 Emner: 131 Svar: 370
Men, men, har måtte erkende at det clip-on jeg har sat på min ER6 har gjort en verden til forskel, men det er jo DIG der kan vurdere hvad der er rigtigt for dig.
Bedste kørestilling? styr? til nem styring/sving