{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Biltog/MC-tog
  • #2   31. jan 2012 Jeg tog toget på min alpetur sidste år og vil så afgjort gøre det igen selvom det koster en del knapper. Hamborg-München koster 1000-1800,- alt efter sæsonen. Jeg regnede mig frem til at hvis jeg kørte selv ville det koste ca. 800,- for benzin og hotel, hvis jeg kørte turen selv. Jeg betaler gerne 1000,- ekstra for blive transporteret til München og være frisk til de interessante veje. Livet er for kort til motorveje:-)
    Søg selv efter priser her:
    http://www.dbautozug.de/site/dbautozug/dk/start.html

• #3   31. jan 2012 tak smiley det var simpelt

• Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066
    #5   31. jan 2012 Ideen er sikkert god nok, men jeg kunne nu aldrig drømme om at betale så meget for at blive fragtet de 700 km mellem hamborg og Munchen

Ville til enhver tid vælge køre den selv.

Skulle jeg noget længere væk, kunne det måske komme på tale, men når jeg triller på ferie i syd Europa, så nupper jeg 1500 km den første dag, uden egentlig at have specielt travlt, men så er man da nede hvor det er ved at være varmt.

Men betyder måske også lidt at man kan køre omkring 450 km på en tankfuld

• #6   31. jan 2012 Havde faktisk overvejet det samme til sommer - Da min jo ikke ligefrem er en langturs kværn - Men med de priser de tager er det sgu for dyrt.

2personer fra Hamborg til narbonne i frankrig. Pris: 17144kr smiley

• #7   1. feb 2012 Det koster for 2 mand med 2 cykler 3000,- hver vej, men da vi skal helt til Kroatian og villle køre fra München, bliver det alligevel kun havlt...
    Vi har besluttet at vi kører derned med mulighed for at tage toget på hjemturen evt fra Trieste til Hamborg, men kun hvis vi ikke magter flere kilometer til den tid smiley
    Vi skal til Kroatien, Sarajevo, Bosnien og Ungarn så lidt kilometer bliver det da til - på 2-3 uger, men det bliver taget på gefüll smiley

• #8   1. feb 2012 Dennis, her er et klip fra Bosnien, og en smagsprøve smiley

http://www.youtube.com/watch?v=rinQSOVUvrU

• #9   2. feb 2012 Regn med i prisen, når du kører selv, overnatning - benzin- service-kædekit og bagdæk.

Så er prisen for en tur med autotoget stort set den samme som at køre selv, du spoler dog IKKE kilometre på din cykels gensalgspris på en dødkedelig tysk motorvej hvor det sjoveste er fri hastighed med øget benzinforbrug til følge.

Vi tager gerne toget til sydtyskland eller Italien, denne sommer t´ror jeg det bliver syd frankrig

• Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066
    #11   2. feb 2012 Når toget endelig afgår fra Hamborg er jeg allerede i syd Tyskland smiley

Kommentér på:
Biltog/MC-tog

Annonce