3.756 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

Michael S
Michael S
Emner: 50 Svar: 236

Biker jens i usa Biker jens i usa

biker jens i usa er jo et genialt rejseprogram, men nutv.dk hvor man før kunne se afsnittene har fjernet dem igen, og de kom aldrig på dvd. men nu er der en der har lagt alle afsnit af "coast to coast" op på youtube så stort tak til ham for det:)

de kan ses her:

http://www.youtube.com/results?search_query=biker+jens+coast+to+coast&oq=biker+jens+coast+to+coast&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=e&gs_upl=1350l10046l0l11732l25l24l0l14l14l0l240l1679l0.7.3l10l0

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Biker jens i usa
  • Michael S
    Michael S Tilmeldt:
    apr 2011

#1   29. jan 2012 og til easyfilm der producerede programmerne: lad nu for helveda være med at skrive til youtube og bitche over det. det er over 10 år siden i producerede den serie og i har aldrig gidet udgive det på dvd selvom folket har efterspurgt mere rødt skæg og harley lyd i et årti.

så hvis i kræver det fjernet så få lige lavet de dvd'er samtidig, ik'å. godt:)

• Michael S
    Michael S Tilmeldt:
    apr 2011

#2   29. jan 2012 du linker bare til et bedre motorcykel rejseprogram hvis du kan, indtil da er dine 5 cent ikke mere værd end en gang ligegyldigt brok på internettet.

• #3   29. jan 2012 Martin N : HØRT

• #4   29. jan 2012 Martin N: +1

Michael... selvom der ikke findes "bedre" programmer om at rejse gennem usa på harley betyder det ikke at Bikers Jens og hans latterlige kommentarer er en skid værd...

• Michael S
    Michael S Tilmeldt:
    apr 2011

#5   29. jan 2012 haha, man kan sgu godt mærke det er blevet vinter herinde:)

• #6   29. jan 2012 PMS all the way smiley

• #7   29. jan 2012 biker jens er jo ligeså stor en medieluder som sidney lee, biker jens har bare stil men det er fuldstændig det samme

• #8   29. jan 2012 Har intet med vinter eller PMS... det er bare folks meninger..

Er sikker på at hvis du spørger de samme folk, incl mig selv til sommer vil svaret være det samme.

• #9   29. jan 2012 Men det er da altid et fint forsøg at "forklare" folks modsatte meninge rmed vinter, pms eller lignende, i stedet for at vende hvad der bliver sagt et par gange i hovedet smiley

Du skal nok nå langt i livet smiley :D smiley

• #11   29. jan 2012 Jeg forstår ikke hvorfor folk har så ondt i røven overfor medieludere. I kan sku da bare slukke, hvis I ikke kan lide den person som bliver udstillet.
    Det er korrekt at Amalies Verden, Biker-Jens på tur, Sidney Lee på Rock' N roll camping, tato-shoppen og så videre har samme indhold, men lortet bliver sendt fordi der er nogen der gider glo på det.
    Personligt synes jeg der er for meget sport, men derfor sidder jeg sku da ikke og bitcher på mcg, hver gang der er nogen der opretter en tråd om en igangværende fodboldlandskamp.
    Mest af alt er det underligt, at de ellers så mangfoldige bikere, der hylder forskellighed og kan se det fede i en caferacer, selvom de selv kører offroad, er total indskrænkede når det gælder alt andet?

Ild I Piben

• #12   29. jan 2012 Takker tippet.

• #13   29. jan 2012 Kanon det skal ses.

Tak for linket

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.712
    #14   29. jan 2012 Kanon - det skal jeg ikke se, da jeg ikke kan holde den selvfede kegle ud...

• #15   29. jan 2012 sajmon han er faktisk ikke slem i dem her, synes det er spændende smiley

• #16   29. jan 2012 forstår ikke det -nærmest had- der er mod udsendelsen, kunne godt lide at se dem ind i mellem og synes såmænd "biker Jens" var meget original

• #17   29. jan 2012 fint tak for linket, programmendne er ok til og fordrive vinteren,

ps. tror der er mange der er misundelig på at han tog turen. smiley

man skal da ikke kalde andre en selvfed kegle når man selv er en ...... ..... smiley

• #18   29. jan 2012 syntes nu programmet er meget underholdende, Og manden er faktisk vældig flink og helt nede på jorden (var han da jeg mødte ham hvert fald)

Og hvis i ikke kan lide at se det, Jamen så lad dog være med at bevæge jeres finger ned til venstre museknap og trykke på linket!

Michael har jo bare delt et link i ren og skær venlighed for dem der nok gerne vil se det, så stop dog med at bitche over det!

• Michael S
    Michael S Tilmeldt:
    apr 2011

#19   29. jan 2012 Lars H (Glyngøre), ja jeg tror også der er en del misundelse i de sure opstød der, for man gad da ikke selv få en invitation til at køre tværs over usa på en harley med alt betalt vel? nej da:)

eller er det tante jante der er løs på mc galleri?

men uanset hvad er det da et fint program for folk der overvejer at køre i usa eller bare gerne vil se lidt motorcykel touring når der nu ligger sne udenfor her i dk, om man så kan lide værten eller ej.

og bitre danskere gør det faktisk bare endnu mere attraktivt at tage den tur selv en dag, så det er jo bare endnu en god grund til at se det.

ps, hvis nogen kan finde de afsnit fra australien og thailand så smid dem lige herind tak

• #20   29. jan 2012 Biker jens har sgu da humor, Usa Østen og Australien var og er sgu da fede pogrammer, de er lavet med et glimt i øjet,.
    Michael R: tak for link

• #21   29. jan 2012 Tak for linket

• #22   29. jan 2012 Najs, der er kun lort i TV nu, så det var kært komment smiley

• #23   29. jan 2012 "Long way down" og "Long way around" er en konge mc doku smiley

• #24   30. jan 2012 Jeg kendte manden, og alle der mener at han er en selvfed medieluder-kegle... Har fuldstændig ret.

Kommentér på:
Biker jens i usa

Annonce