2.173 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Suzuki gsxr k5-k7 fejl Suzuki gsxr k5-k7 fejl

Da jeg står og skal erhverve mig en Suzuki gsxr helst k7 model og hvis ikke så en k5 model, ville jeg gerne vise om de har nogle typiske fejl og mangler ? om der er noget jeg skal være på udkig efter.
Skal siges at det er en 750 ccm jeg er ude efter.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Suzuki gsxr k5-k7 fejl
  • #1   4. jan 2012 Ingen anelse om fejl, men nap da 1000'eren smiley

• #2   4. jan 2012 Petz: Det har lidt med økonomien at gøre. og har prøvet en k7 750cmm og den kørte bare så godt og mere end rigelig hurtig til mig smiley

• #3   4. jan 2012 jeg har hørt noget om at sprøjt. dyserne ikke holder for godt..

• #4   4. jan 2012 de har efter min erfaring kun 2 fejl...

1..Du kommer uden tvivl til at køre for stærkt.. smiley

2.. Og at forsikre den som 24`årig kan godt kan godt være en udfordring..

ellers er det en fantastisk cykel.. smiley

• #5   4. jan 2012 det er en udfordring med kasko. men koster ikke det vilde i ansvars forsikring.

• #6   4. jan 2012 kan ikke huske helt årgang, men mener muligvis det var en k5 hvor der var blevet noget slup i affjedringen i bag... slitage som ikke bør komme. Det var så også på en racer... prøv evt og hør racingforfun.es det er manden der har prøvet det... Ellers har jeg heller ikke hørt andet end godt om de gixxer modeller 1000'eren skulle være brølstærk i kraft af det er den 1000 i dag med den største slaglængde.... det giver noget mere bøf hele vejen op...

• #8   5. jan 2012 hehe det er der vist ikke nogen der har sagt.... den kræver respekt, men det gør alt med 2 hjul og en motor jo. smiley tag du og nap en 600 til at starte med, lær og kør den, så kan du jo altid opgradere.... bare et simpelt råd. Jeg selv startet med at køre 2 år, sommer som vinter på en 150 kubik scooter. Det gav en masse god erfaring der faktisk har gjort at jeg ikke slog mig selv eller andre ihjæl. Den erfaring var guld værd da jeg senere byttet til en frisk cbr600 f2, - senere ændrede behovet sig og der blev mere passagerkørsel og dermed faldt valget på en hayabusa.

• #9   5. jan 2012 En GSXR 750 kører kanon godt, og jeg opdagede ikke nogen fejl og mangler ved den jeg havde (den havde kørt ca. 16000 da jeg byttede den til en 1000'er)

Du får som Nicky skriver kun problemer med politiet......man kan ikke undgå at køre for stærkt.....det er en fysisk umulighed at holde fartgrænserne :o)

• #10   5. jan 2012 lige en ting mere. Ved GSXR 600 og 750, der er K6 og K7 ens.

• #11   5. jan 2012 Drop en 600 og gå direkte efter en en 750er. Den er ligeså nem at styre men med lidt mere power. Har du råd så tag en 1000er men der er en verden til forskel på en 1000 og en 750er Poooooower

• #12   5. jan 2012 Vil næsten sige at der ikke er den store sammenligning mellem en 750 og en 1000.....jeg blev i den grad overrasket over forskellen.
    En 1000 vil jeg ikke anbefale som den første knallert.......den er sgu for voldsom.

Jeg vil også sige gå efter en 750 i stedet for en 600......en 600 skal have flere omdrjeninger før der sker noget

• #13   6. jan 2012 Har aldrig haft nogen problemer med min overhovedet, en rigtig rigtig lækker cykel. Har efterhånden prøvet mange forskellige, vil dog også sige gå efter 750eren med det samme.

Kommentér på:
Suzuki gsxr k5-k7 fejl

Annonce