1.101 visninger
|
Oprettet:
MotoGP 2012 ændringer {{forumTopicSubject}}
Hvad siger i til alle de ændringer der kommer i 2012, bl.a. 1000 cc og CRT maskiner
(link fjernet)
Bautista skifter Suzuki ud med Honda, mon han er bedre på den ?
Randy på noget Aprilia evt.
Hvordan vil den nye Michele Pirro placere sig, kender i ham ?
Har lige fået A decade in MotoGP dvd'en med posten i dag så jeg læser på lektien og glæder mig til ny sæson
http://www.dukevideo.com/Bikes/DVD/Bike-GP/GP-History/MotoGP-The-last-10-Years-Review-DVD.aspx
jul 2006
Følger: 21 Følgere: 24 MC-er: 2 Emner: 104 Svar: 842
Til gengæld bliver det spændende at se CRT-maskiner op i mod de "rigtige" GP maskiner.
Mon ikke man kommer til at se dem lidt bag de andre, kæmpende om at være det bedste CRT-hold, frem for podier og den samlede stilling? Det er i hvert fald sådan jeg forudser de første år med begge typer maskiner.
På baggrund af den test De Puniet kørte for suzuki, havde jeg håbet at se ham på deres 2012-maskine, men når den ikke er der, så bliver det næsten lige så spændende at se hvad det kan blive til på den Aprilla.
Ingen tvivl om jeg håber det bedste for ham jeg helst ser øverst på skamlen hver gang.
Men en af de mest spændende ting har du helt glemt. Hvad med Ducati?
I mine øjne var 2011 et år hvor de fandt frem til hvor mange tilng der skulle rettes til for andre end Stoner kunne styre den, og derefter besluttede at de bare skulle igennem på fornuftig vis.
Så har de kunne finde på noget godt med den nye motor?
Og deres nye 1199 Panigale vidner måske de er klar til at tænke i nye baner?
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 84 MC-er: 10 Emner: 240 Svar: 20.504
nov 2010
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 117 Svar: 392
Syntes også jeg så at BMW var mulig, kunne være spændende at få dem på banen.
jul 2008
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 26 Svar: 774
Test begrænsninger er lempet en del, med flere dæk allokeret til hvert team, så kampen i toppen bliver yderligere spidset til, nu er det ikke længere "nr. 2 valg" der skal teste, men GP chaufføren selv alá Rossi, Stoner etc.. ergo endnu højere udvilkede og hurtigere mcér.. den nye mervægt til trods
Om Bautista er go på en Honda - han slog kraftigt fra sig på en outdatet Suki, så det kan vel kun blive bedre på en Honda ;o)
Hippie Hansen - nu er Ducati's Panigale på ingen måde et brud med Ducati traditionen, den er faktisk lige ned af samme vej de har bevæget sig på i en menneskealder...! men den bliver nok et bæst i SBK sammenhænge, og øv over Ducati vælger at køre videre med deres 1198 i SBK sammenhæng i 2012, men Panigal'en kan dog nydes i det engelske SBK mesterskab i 2012 :o)
Om Rossi kommer igen i 2012 må afhænge fuldt ud af, om de kan hive en ordentlig kanin op af hatten, de er begrænset en hel del ifht. Yam og Honda mht. budget, så kun og udelukkende hvis Rossi og Burgess slår en klokkeklar 6, vil Duc og Rossi blive et match for klassen - det første svar kommer på Sepang i januar, og der skal de ligge ikke mange tusinddele bag Honda og Yamaha for at ha' bare en realistisk chance i 2012 for at køre med om podier, selvom jeg altid har holdt Rossi for den største MC¨ist nogensinde, så er jeg svært bange for, at Duc' ikke kan levere hvad der er nødvendigt for at Rossi kan køre med om podiet, og det er synd og skam for sporten - og noget jeg tror der vil betyde et knæk ml. Duc og Rossi, og skulle det komme til det, så var en af mulighederne for Rossi, at starte sit eget team på en Honda, for den plan tror jeg ikke Honda kunne stå for, for er der en ting Stoner mangler totalt, så er det goodwill og tilskuer tække, og intet team ejheller mægtige Honda, kan leve uden dette !
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 29 Svar: 1.557
jan 2006
Følger: 63 Følgere: 60 MC-er: 4 Emner: 8 Svar: 205
okt 2006
Følger: 78 Følgere: 74 MC-er: 5 Emner: 23 Svar: 115
jan 2006
Følger: 63 Følgere: 60 MC-er: 4 Emner: 8 Svar: 205
nov 2010
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 117 Svar: 392
MotoGP 2012 ændringer