Anmeldelse af Skanrejserbustur til Lübeck/Louis. {{forumTopicSubject}}
Hej
Var lige et smut med bussen her til Lübeck i går.
(link fjernet)
Intentionen var naturligvis at komme ud til Louisbutikken og her er et kort referat fra turen.
Service niveauet på bussen er helt i top. Chaufføren var stedkendt og gik med på at stoppe ved på gaden hvor butikken ligger. Ankomst cika 11.15.
Vi havde 4 timer i butikken og det var masser af tid. Dog var udvalget lidt tyndt, fandt ikke den hjelm jeg var ude efter, og den anden jeg valgte havde de kun i een størrelse, (Passede) men det var sikkert sæsonbetinget.
Efter et kort smut inde i Polo-Motorrad som ligger lige overfor, smuttede vi tilbage til byen med bybus. (1 og 10 bla.)
På 4 timer var der også tid til at se julemarkedet, eller evt. se lidt kultur i Holstentormuseet.
Hvis man bliver sat af ved butikken, så få lige forklaret hvor bussen kører fra. (p-plads nord for Radissonhotellet) Der er afgang kl. 15.30.
Alt i alt en anbefalelsesværdig udflugt i den MC-løse tid.
Man skal lige regne med et bestillingsgebur, så prisen ligger på 237 kr. pr. billet.
okt 2011
Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066
kører kun på djævleøen og ikke her i hovedlandet
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.460
mvh
mar 2007
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 41 Svar: 68
apr 2006
Følger: 29 Følgere: 98 MC-er: 4 Emner: 224 Svar: 2.696
Ja, jeg har prøvet at støve lidt rundt, men hverken Papuga eller andre har 200 kr.s "spritruter" ned til Hamburg eller Kiel.
Den eneste jeg fandt var denne:
http://www.dentourrejser.dk/tyskland/luebeck_busrejser_jylland.htm
Ingen priser, men deres lign. til Kiel fra Sjælland kostede 675 kr. også ryger det sjove jo af det.
Men den pris var dog inkl. en sejltur og Brunchbuffet.
Du kan jo give dem et kald og høre hvor meget busbilletten står i, uden alt gøjlet.
apr 2006
http://www.dentourrejser.dk/julemarked/julemarked_lubeck.htm
aug 2005
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 77 Svar: 2.025
Den ene gang var der en afrikaner med der som det eneste købte et sæt med to lygter, så han kunne "lyse i Afrika". Så ramte bussen en fasan som knuste hele ruden, hvorefter manden løb rundt i bussen og sagde "Jeg spise fasan, jeg spise faasaaaaan og lys i Afrika!"
Ellers var det mest autonome, som sad bagerst i bussen og sang: "Kan i gætte hvem vi er, for vi har fået maske på" og det havde de så... og andre fulde tosser fra hele landet som af uvisse årsager var havnet i Kbh.
Har det ændret sig siden da?
apr 2006
aug 2005
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 77 Svar: 2.025
Anmeldelse af Skanrejserbustur til Lübeck/Louis.