{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udsigt til billigere Kawa-forsikring?
  • HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.550
    #1   20. dec 2011 Øhhh.... Kawasaki har da allerede en mærkeforsikring/ordning - som håndteres af Lloyds/QBE med reducerede priser ift. hvad andre selskaber kan/vil.... Denne ordning får alle der handler Kawa (nyt/brugt) fra forhandler da tilbudt.

Det rygte du har hørt, er det en anden forsikringsordning, som Kawasaki Danmark v/Carl Andersen Motorcykler A/S laver - eller??? Og hvorfra stammer rygtet?

• #2   20. dec 2011 Den nuværende ordning ved QBE er ikke voldsom billigere end hvad man selv kan forhandle sig frem til hos de bedre selskaber. Jeg hørte rygter ved min lokale forhandler om, at Kawa havde planer om at indgå samarbejde med et nyt selskab, hvor priser kunne komme helt ned på BMW-niveau. Dvs. ca. 4000 årligt, for en ZX-10R, hvis man er over 35. Hvilket selskab det er, ved jeg ikke. Og så ville jeg bare høre, om der var andre, som havde hørt rygtet.

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#3   20. dec 2011 Well... jeg kan da spørge min lokale Kawa-pusher om han har hørt det samme. Prismæssigt er BMW's forsikring ikke billigere end den ordning der tilbydes via Lloyds/QBE - men dette er jo sammenlignet med f.eks. K1200GT/1300GT vs. GTR1400. Det forholder sig nok anderledes med R-types! smiley

• #4   21. dec 2011 Nemlig...os med ræs i blodet bliver straffet for hårdt;-)

• #5   21. dec 2011 Mon min ER6 så bliver gratis smiley

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#6   21. dec 2011 Ja! Du får dkr. 7.500,- årligt i benzintilskud hos den lokale V-power pusher samt fri forsikring! smiley

Kommentér på:
Udsigt til billigere Kawa-forsikring?

Annonce