{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så sker det
  • #1   31. maj 2006 Ellers spørger du bare løs, så skal vi nok svare....

    og ja det er en fin cykel. har lige været på lang tur på mig, det er en 750´er, 4000 til Frankrig og den klarede den uden problemer...

    ang. service ja hvert 6000 km og stort service ved hvert 12.000 km.

    Skal det være en 600´er eller var det noget med en 750´let brugt men psykotisk velholdt ?

    MVH
    Kenneth


  • jan h
    jan h Tilmeldt:
    maj 2006

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4
    #2   31. maj 2006 hej igen.

    Ja det skal nok være en 600 da jeg lige har fået kortet og har lidt problemer med ikke at give fuld gas. Ingen grund til at lege for meget med ilden.... :o)


  • jan h
    jan h Tilmeldt:
    maj 2006

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4
    #3   31. maj 2006 men er 600 & 750 ellers de samme cykler på nær motorstørrelsen?

  • #4   31. maj 2006 Hej Jan H.

    ja de er strot set de samme cykler der er nogle enkelte ting der er ændret så som hælplader er seperate på 750´eren, og skiltet gsxF erfremhævet på kåben hvor det på 600 normalt er et klistermærke.

    det er små ting, men ja der er rimelig forskel på motoreren, der er mere at gøre godt med i 750´eren, hvis du overvejer langtur på et tidspunkt med baggage og bagsæde passagerer.

    men der findes mange fede dele der kan ændre looket af cyklen, hvis du ser min profil kan du se hele røven på min er bygget om, med undertray og hugger, ogandre blink for og bag, samt anden nummerpladeholder...

    det koster lidt at bygge alt det om, men det gør cyklen MEGET frækkere at se på.

    Kenneth


  • #5   31. maj 2006 vedr forskel på 600 & 750 er der en anden og bedre affjedring bag på 750...

Kommentér på:
så sker det

Annonce