1.328 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Efterlysning. Kawasaki ZX9-R Efterlysning. Kawasaki ZX9-R

Min kammerats ZX9-R blev bøffet igår fra Frimestervej, 2400 Kbh NV.

Der var kun en overklippet kæde, hængende fra det fastboltede cykelstativ tilbage. Den nærmeste lampe på muren var pænt skruet fra hinanden og pæren skruet løs, så der ikke var så meget lys. Den aggressive alarm i bilen ved siden af havde ikke givet lyd fra sig, så det er foregået meget diskret.

2000 Kawasaki ZX-9R generation E i metalblå/lilla med dobbelt forlygte (insektøjne) og stor underkæbe (ram-insugning).

Særlige kendetegn:
* Double-bubble kåbeglas
* Galfer Wave-skiver (bølgede i kanten)
* Sorte mushrooms/ crash bobbins/ framesliders (altså beskyttere der stikker ud fra kåbe/ramme monteret i huller i kåben.
* Kølevandsbeholder sidder og stikker lidt ud i knæposition i venstre side.
* Fnulrede dækkanter...

Nummerpladen kender jeg ikke lige.

Se billede under min SV650.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Efterlysning. Kawasaki ZX9-R
  • #1   24. nov 2011 Skal nok holde øje ved lolland falster..

Håber sq de finder den :S skod mennesker der ikke ved hvad de selv ejer..

• #3   24. nov 2011 Sådan noget svineri!
    Holder øje i Hovedstadsområdet!

• #4   24. nov 2011 kunne være, at ham med et zx9r stel tilsalg herinde, måske er go at holde lidt kontakt med.. kunne jo være at han fik et mærkeligt tilbud i disse dage:) har selv spurgt ham om det stel, men i mine øjn er det for dyrt.. men ikke hvis man bare har stjålet resten af de dele der mangler til stellet..

• #5   24. nov 2011 Kasko på?

• #6   25. nov 2011 Steffen p: ham med stellet har ikke hørt noget og tror heller ikke lige de 2 modeller passer helt sammen, ang pris på mit stel er prisen vel relativ ? Eller ? Undskyld for dette indlæg til opretter. Skal selvfølgelig nok give besked hvis jeg får mærkelige henvendelser. Mvh

• #7   25. nov 2011 Jeg tror nok der er kasko på, men det er stadig en højt elsket cykel, og markedet drukner ikke ligefrem i dem.

"Ham med stellet" har jeg ingen ond tiltro til smiley Jeg tror heller ikke stumperne passer over, og det må da klart være det nemmeste at hente en tysker eller svensker til stellet.

Tak for at I holder øje. Jeg giver lyd når jeg ved mere.

Kommentér på:
Efterlysning. Kawasaki ZX9-R

Annonce